Archer- jak potrafisz nim grac(dobrze uciekac) to może byc dobry z dystansu, bo dmg ma spore ze skilli, ale z samych strzałek za dużo nie zwojujesz, bo 15 strzałki to podstawa u każdego w 1-5+odp na ninje i lipa
Dagger- na zadymki super- schowasz się i nikt cię nie zauważy i z zaszadzki można ładnie uderzyc+szybkie kombo, więc pare ciosów zawsze wejdzie
Wp- ma rozpro, którego każdy pożąda oraz całkiem zręczny wirek, z którego łatwo trafic, a paluszkiem też można nieźle uderzyc, tylko z celowaniem już gorzej, i oczywiście czarowane ostrze- zawsze te +2/3/4k dmg
A co do zręka/siła to masz tutaj przeliczniki:
- Ninja Łuk (Archer
- Deszcz - 1*atak + (1.7*atak + 2*zr + 2*siła) * k
- Ognista Strzała - 1.5*atak + (2.6*atak + zakres(100 - 300)) * k
- Powtarzalny Strzał - (1*atak + 0.2*atak * [zaokrąglone w dół](2 + 6*k) + (0.8*atak + 8*zr * ar) * k)
- Trująca Strzała - 1*atak + (1.2*atak + zakres(100 - 200) + 6*zr + 2*siła) * k
- Ukłucie Strzałą - (0.55 atak + zakres(100 - 200) + 6*zr + 2*siła) * k
- Ninja Ostrze (Dagger)
- Krycie Się -
- Szybki Atak - 1*atak + (1.6*atak + zakres(200 - 300) + 7*zr + 7*siła) * k
- Trująca Chmura - 2*lv + (1*atak + 3*siła + 18*zr) * k
- Wirujący Sztylet - 2*atak + (0.5*atak + 9*zr + 7*siła) * k
- Zasadzka - 1*atak + (1.2*atak + zakres(500 - 700) + 4*zr + 4*siła ) * k
- Szybki Cios - (2*lv + (1*atak + 3*siła + 18*zr) * k) * 2.1
Użytkownik LordOfTime edytował ten post 27 maj 2014 - 08:59