popieram
Nwm czy da rade takie cos zrobić ale najlepiej jakby trzeba bylo zabijać 150+ ponieważ ludzie by robili 15lvl konta i biliby pod ścianą je.

#16
Posted 24 April 2016 - 09:01
#17
Posted 24 April 2016 - 09:10
Jak by dopracować kilka szczegółów jak np.
Zabicie tylko i wyłącznie level'a takiego jak nasz lub wyższy dało by zaliczenie.
- Klaudia <3, TomegKrul and ice6666 like this
Data zakończenia gry : Coś koło 17roku. 🤔
#18
Posted 24 April 2016 - 09:37
Dla mnie bomba na Tak
#19
Posted 24 April 2016 - 10:30
Na Tak
#20
Posted 24 April 2016 - 19:53
Jak by dopracować kilka szczegółów jak np.
Zabicie tylko i wyłącznie level'a takiego jak nasz lub wyższy dało by zaliczenie.
Dokładnie, ewentualnie jakiś ogranicznik lvla typu -5/+5lvli od naszego lvla.
#21
Posted 25 April 2016 - 12:32
Fajny pomysł, tylko myślę że trudny w wykonaniu, urozmaiciłbym go nawet.
Dodając licznik zabójstw innych graczy i nagrody powiedzmy co 10000 zabójstw, powiedzmy sobie szczerze...
500 razy zabić kogoś to można przed Urielem gdy jest OX kilkanaście rund góra i masz całe zadanie zrobione
#22
Posted 25 April 2016 - 16:23
I jaka nagroda
#23
Posted 25 April 2016 - 16:45
Królestwo: CHUNJO
Gildia: ViceCity
Klasa: Wojownik
Profesja: Body
#24
Posted 25 April 2016 - 16:57
na TAK, może wkońcu ludzie by powychodzili z koła
- ριαиιιѕтα ™ and MorganFreeman like this
#25
Posted 26 April 2016 - 11:51
Pod Urielem była by taka kosa, że aż strach pomyśleć.
Szczerze to coś takiego już było.
Różnicą było tylko to, że dodawało PO.
Wydaje mi się, że pomysł jest całkiem ciekawy.
Być może Wojtek coś wykombinuje.
#26
Posted 26 April 2016 - 13:07
Co to za zabawa założyć 2 konta z innymi królestwami i zabijać się na zmianę bez przerwy.. blokowanie punktów po zabiciu 2 lub 3 raz tej samej osoby pod rząd nie wchodzi w grę, za duże mielenie db.
- Szejk and Effa - Królowa Ziemi like this
Zawsze i wszędzie VirtualMT2.
#27
Posted 26 April 2016 - 16:40
Co to za zabawa założyć 2 konta z innymi królestwami i zabijać się na zmianę bez przerwy.. blokowanie punktów po zabiciu 2 lub 3 raz tej samej osoby pod rząd nie wchodzi w grę, za duże mielenie db.
a co to za problem żeby takie coś zablokować? o,O
#28
Posted 26 April 2016 - 17:42
a co to za problem żeby takie coś zablokować? o,O
Jeśli znasz jakiś inny sposób niż "sprawdzanie IP" to możesz się nim podzielić. Najprostszym sposobem jest kontrola zabić poprzez qf ( id postaci zabitej ), ale wystarczy że dany delikwent zrobi sobie nie 2 a 3 konta. Wprowadzając takie "aktualizacje" musimy myśleć daleko do przodu, włączając w to utrzymanie stabilności serwera.
- ! Przemek and Szymek like this
Zawsze i wszędzie VirtualMT2.
#29
Posted 26 April 2016 - 18:36
No prawda za dużo kombinowania. I tak wszyscy będą robić sobie postacie żeby zarobić więc można się pożegnać z zabawą.
#30
Posted 26 April 2016 - 18:51


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users