Proponuje o dołączenie do serwera trybu
rajdu Gildyjnego/Grupowego
Krótki Opis:
Tryb miałby wprowadzać specjalne 2 mapy "Lodowa Forteca" oraz "Linia Śmierci", które występują co określoną ilość godzin codziennie. Codziennie każda grupa osób mogłaby walczyć w 7 osób z potworami, a na końcu stawić czoło Bossowi.
Jak Miałaby Wyglądać całą rozgrywka:
Gracze po prze teleportowaniu na mapę mają kilka minut na przygotowanie się, rzucenie czarów wspomagających oraz obmyślenie strategi, po ukończeniu czasu oczekiwania mapa generuje falę potworów których jedynym celem jest zabicie Graczy, (każda gildia ma swój sektor) Każda drużyna która pierwsza zabije wszystkie fale wrogów dostaje 2 punkt, po 4 falach na środku mapy generują się potwory, grupa która ukończyła ostatnią fale ma możliwość przedostania się na środek mapy oraz walczenie ze wszystkimi graczami, po wybiciu wszystkich potworów gracze zostają powiadomieni że to nie koniec i muszą stawić czoła przeciw Bossowi który daje 2punkty, po unicestwieniu go gracze zostają zaatakowani przez hordy potworów, po unicestwieniu potworów główny boss jest widoczny dla graczy lecz nie mogą oni go bić dopóki nie zabiją jego sług które są bardzo silnymi przeciwnikami, walka z bossem jest trudna i wymaga precyzji od każdego gracza, ponieważ boss potrafi bardzo szybko zadać zabójczy cios przez co nie możemy odrodzić się na mapie, pozostaje wtedy nam patrzeć i liczyć że nasi sojusznicy poradzą sobie. Drużyna która zada najwięcej obrażeń dla Bossa dostaje 4 punkty. Po zabiciu bossa Wszystkie drużyny są teleportowane do Areny Gdzie stoczą ostatni pojedynek. Przed walką każda drużyna ma minute na przygotowanie się do walki. Za każde zabójstwo jest 1 punkt, drużyna która polegnie jako pierwsza lecz utrzyma największą ilość punktów zostanie prze teleportowana do "saly chwały" gdzie każda osoba może wylosować sobie nagrodę.
Dopiski Eventowe:
- Po śmierci można odrodzić się jedynie na mapie z walką pvp
- Tryb jest przewidziany na 20-30min
- Każdy z potworów daje do ekwipunku jakiś przedmiot lub może być pusty
- Bossy są trudne w pokonaniu nie tylko na swoje ataki lecz siłe obrony
- Każdy ma przedziały lv'ów aby większa ilość graczy mogła rywalizować
- Sala chwały dzieli się na rejony takie jak (Kostiumy, Ekwipunek, Zwierzaki, Dodatki)
- Przedmioty wyrzucane przez potwory są kwestią doboru przez GM'ów
- Po śmierci gracz może zostać przeniesiony tymczasowo na inną mape lub być "duchem" jak przy oglądaniu wojny gildi
Mapy:
Do tego trybu może być wykorzystywana mapa "Bramy Piekieł" oraz "Wieża demonów".
Dlaczego Ten opłaca się dodać ten tryb:
Tryb dodałby bardzo dużo urozmaicenia, mało osób by używało multikont ponieważ event jest zaprojektowany z myślą o grze każdą postacią ze względu na 1 śmierć, także gracze początkujący mogliby się oderwać od kopania/oponki. Wiele osób zaczęło by robić postacie 200+ od tego poziomu bardzo opłacał by się ten tryb
Dodatki:
Z chęcią oferuję swoją skromną pomoc dla administracji w realizacji tego trybu oraz aby został on wcielony w życie
Użytkownik Szenia edytował ten post 26 luty 2018 - 15:35