Ja wychodzę z propozycją zrobienia nowej mapy którą można wcisnąć poziomowo pomiędzy 180-250 lvl albo dwóch map 180-210 lvl i np 210-245 lvl. Gdyż zarobek na tym poziomie nie istnieje. Nie każdy 220lvl + ma eq by pójść na Niebiosa, czy WW, a itemy nie tanieją wraz z lvl. Powyższe mapy wymagają przynajmniej części boskiego ekwipunku co może problematyczne w wykonaniu dla osób dopiero co wchodzących na poziomy wyższe niż 200. Bez wyżej wymienionych dungeonów zostają opcje:
- Drop ości: Średni zarobek gdyż nikt prawie ich nie kupuje a i cena nieadekwatna do czasu pracy.
- Kopanie rud: Na tym levelu trochę uwłaczające no i zarobek marny. Robienie ulepszaczy bestii też nie jest świetnym wyjściem ze względu na % szans ulepszenia.
Wyjściem może okazać się jakaś mapa z stosunkowo dobrym współczynnikiem zarobek-czas. By chociaż osoby z niej korzystające mogły wyjść z setu smoczego i wskoczyć na nieb/boski.