Nastepna głupia propozycja od TraXaL
A więc...
Jak wiadomo na serwerze mamy popularne dungeony, z reguły każdego dungeona poczatkowego (WW/v1/v2) i później w końcu sa bardzo
łatwe, proponuję zmienić to trochę.
Odrazu zaznaczam, nie chodzi tutaj o utrudnienie
ale...
powiedzmy,
WW ( wieża wygnańców )
Bosy występujące:
Elf / nagini / smierć / azrael / nieb, smierc / silna. wiedźma
Każdy wie że da radę zrobić ten dungeon z niebiańskim eq/zbrj 180 królem i nożami lodowymi +10
im lepsze eq tym owa mapka wydaje sie łatwiejsza,
na drop odpowiednich itm mamy odpowiedni %
tam powiedzmy medal 10% ( chyba )
Co wy na to by:
Wprowadzić możliwość wejścia na odpowiednią mapę
z poziomem trudności
Klikamy wieże wygnańców ( WW )
i mamy opcje
Łatwa
Średnia
Trudna
Łatwa to tak jak do tej poruy
Średni bossy 2x więcej HP ( oraz biją skillami, powiedzmy skill = 50/100k )
Trudna bossy mają 4x więcej HP ( oraz biją skillami powiedzmy = 200/400k )
W takich przypadkach, nie wszyscy dadzą radę zrobić pieczęcie/ostatnie piętro z pelerynką
Co nam dadzą poziomy Trudny/sredni?
no hmm, lepszy % na drop medalu?
dodatkowo na poziomie ( Trudnym ) mogło by zostać wprowadzone dodanie mapek/kompasów do dropu oraz ewentualnie metali 5%
( oczywiście poziomy trudności mogły by być dodane nie tylko do WW ale tak jak do v1/v2/v3 niebios / pająka
( oczywiście żeby dostać się np. poziom średni v1 wymagane będzie 50b więcej, na trudny 100b więcej )
Wszystko to zwiększy % drop itm. ludzie będą mieli wybór, czy poświęcić na mapkę 5min czy dłużej, będa mogli spróbować swoich sił z trudniejszą mapką
Może to zmotywuje ludzi do wbijania lvl'a oraz ulepszania eQ