Jak wiecie ostania aktualizacja utknęła w miejscu z powodu problemu z konfiguracją nowych bonusów.
Na dzień dzisiejszy mamy skompilowane działające bonusy takie jak:
- Bonus zwiększający hp o określony %
- Bonus zwieszający statystyki o określony % str/wit/int/dex
- Bonus niwelujący blok ciosu ( przebicie normalnych obrażeń)
- Bonus odporność na wszystkie klasy
- Złamanie/Przebicie odporności na Miecze +5%
- Złamanie/Przebicie odporności na Broń dwuręczną +5%
- Złamanie/Przebicie odporności na Sztylety +5%
- Złamanie/Przebicie odporności na Dzwony +5%
- Złamanie/Przebicie odporności na Wachlarze +5%
- Złamanie/Przebicie odporności na Strzały +5%
- Złamanie/Przebicie odporności na Magie +5%
- Odbicie obrażeń od umiejętności -- Odbicie Obrażeń od Umiejętności [Reflect DMG SKILL] odbija % obrażeń, które otrzymuje od przeciwnika przy pomocy umiejętności (coś jak bonus odbicie obrażeń ale ten działa wyłącznie na umiejętności)
- Zamiana otrzymanych obrażeń na hp skill / normalne uderzenie ( przykład otrzymaliśmy 100 obrażeń z czego % regeneruje hp)
- Bonus silny na KING
- Bonus Silny na BOSS
- Bonus perforacja odporności na umiejętości
- Bonus perforacja odporności na "hity"
Jeśli ktoś chciałby pomóc w testach w/w bonusów to zapaszmy do zapisów w tym temacie,
po testach i ustawieniu sensownych wartości bonów startujemy z dość potężną aktualizacją.
Żeby w Nich wsiąść udział wystarczy napisać zgłoszenie i podać następujące dane
- Posiadany Lvl bądź levele postaci
- Posiadane doświadczenie o regułach jak i systemach panujących na VMT2
- Ile czasu mogę przeznaczyć na testy i kiedy
- Jakie Posiadam EQ
- Czy byłem karany blokadą konta na VMT2
Administracja VirtualMT2
Użytkownik DiabelQ edytował ten post 15 kwiecień 2019 - 15:06