#1
Napisano 14 październik 2019 - 08:28
#2
Napisano 14 październik 2019 - 08:29
Napisz na support lub na ts do GM / Admina. Podaj dane konto typu: email, dawne hasło, login, "pin" do dozo itd.
Jakiś czas temu były resetowane wszystkie hasła.
#3
Napisano 14 październik 2019 - 08:35
#5
Napisano 14 październik 2019 - 10:58
#6
Napisano 14 październik 2019 - 13:08
#7
Napisano 14 październik 2019 - 13:13
napisz tutaj i podaj swoje dane konta https://support.virtualmt2.com.pl/
#8
Napisano 14 październik 2019 - 13:15
I jak odpowiedza mi bo nwm.. Daza jakas odpowiedz?
Użytkownik Bananoss edytował ten post 14 październik 2019 - 13:17
#9
Napisano 14 październik 2019 - 13:20
odpiszą Ci na maila, którego wpisałeś w tym zgłoszeniu
#10
Napisano 14 październik 2019 - 13:23
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Potrzebuję pomocy
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Pytanie starego graczaNapisany przez Kszekszułka , 26 mar 2024 |
|
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Problem z odpaleniem gryNapisany przez BloodRing , 24 mar 2024 |
|
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Problem z ArtefaktemNapisany przez warian5231 , 23 mar 2024 |
|
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Obrona lepiej więcej czy mniejNapisany przez szamanek12345 , 17 mar 2024 |
|
|
||
Potrzebuję pomocy
Forum główne →
Pomoc Techniczna →
Gra →
Ankieta
Nowa Mapa ŁowiskoNapisany przez sollara , 06 mar 2024 Nowość |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych