Skocz do zawartości

Historyk (aktualizacja) - click Dołączona grafikaZasady Eventów - click Dołączona grafika Czarne Skrzynki - click Dołączona grafika Na Tropie.. - click


Zdjęcie

PROBLEM Z ODZYSKANIEM KONTA



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChAbAs99

ChAbAs99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Dołączył nie, 05 sie 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Artur
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ChAbAs99
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 22 październik 2019 - 08:24

witam, mam taki problem, odnawiam teraz konta po zerowaniu kóre odbyło sie we Wrzesniu i jedno z kont przywróciłem normalnie ale mam 2 konta na 1 emailu a jak próbuję wygenerować nowe hasło w 2 koncie, wyskakuje, że nieprawidłowy adres email..

nick na 2 koncie to "chasanka" jest tak tylko szamanka ale mam na niej dużo dropu i peta i jest najważniejszą na tę chwilę postacią  :D proszę o szybki kontakt :/



#2 Rosierek

Rosierek

    Legenda VirtualMT2

  • Globtroter
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6151 postów
  • Dołączył sob, 05 maj 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Płeć:Mężczyzna


Napisano 22 październik 2019 - 09:38

Jezeli faktycznie masz 2 konta na 1 e-mailu to automatycznie resetuje ci hasla na obu kontach, tak wiec sprawdz czy nie dziala ci to haslo, ktore otrzymales na e-mailu podczas resetowania.



#3 Sandacz321

Sandacz321

    Słaby pisarz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 421 postów
  • Dołączył nie, 08 sty 17


Napisano 22 październik 2019 - 12:13

Też miałem problem podobny . Gdy resetujesz na jednym koncie hasło to jak masz inne konta na tym emailu to je również Ci zresetuje Ale na jakieś inne hasło :) Także polecam przenieść konta . Jedno konto jeden adres email i po problemie .

Użytkownik Sandacz321 edytował ten post 22 październik 2019 - 12:14


#4 ChAbAs99

ChAbAs99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Dołączył nie, 05 sie 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Artur
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ChAbAs99
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 22 październik 2019 - 22:11

Jezeli faktycznie masz 2 konta na 1 e-mailu to automatycznie resetuje ci hasla na obu kontach, tak wiec sprawdz czy nie dziala ci to haslo, ktore otrzymales na e-mailu podczas resetowania.

niestety, wygenerowane automatycznie hasło nie pasuje do drugiego konta i nie wiem co jest grane.. :/



#5 Spiro

Spiro

    Niekryty krytyk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 967 postów
  • Dołączył wto, 12 mar 13
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:W-mazurskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Ditoks
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 23 październik 2019 - 07:16

Może masz na poczcie o2, na jednym mailu, ale różne końcówki? Kiedyś przy zakładaniu konta na o2, do dyspozycji były 4 maile przyporządkowane do jednego konta, tylko z różnymi końcówkami (a dokładnie: o2.pl, go2.pl, tlen.pl, prokonto.pl).

Ogólnie jeżeli chodzi o odzyskanie danego konta, pisz na support. Opisz w skrócie o co chodzi, podaj dane konta i Admin przypisze Ci nowy mail, wybrany przez Ciebie.

Użytkownik Spiro edytował ten post 23 październik 2019 - 07:18

  • ChAbAs99 lubi to

#6 ChAbAs99

ChAbAs99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Dołączył nie, 05 sie 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Artur
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ChAbAs99
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 24 październik 2019 - 05:38

Może masz na poczcie o2, na jednym mailu, ale różne końcówki? Kiedyś przy zakładaniu konta na o2, do dyspozycji były 4 maile przyporządkowane do jednego konta, tylko z różnymi końcówkami (a dokładnie: o2.pl, go2.pl, tlen.pl, prokonto.pl).

Ogólnie jeżeli chodzi o odzyskanie danego konta, pisz na support. Opisz w skrócie o co chodzi, podaj dane konta i Admin przypisze Ci nowy mail, wybrany przez Ciebie.

napisałem do supportu tylko teraz jak chce zobaczyc stan posta to nie wysyłają mi linku na maila...


Dlaczego np. Asdmin nie moze mi poprostu wygenerować nowego hasła czy coś i po problemie tylko tyle z tym bezcelowej zabawy??

miałem na tamtym koncie z 15kb i Bao Bao oraz milion przedmiotów do dropienia isavela eq itd...


Użytkownik ChAbAs99 edytował ten post 24 październik 2019 - 05:38


#7 kamilek254

kamilek254

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 67 postów
  • Dołączył czw, 25 paź 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Kamil
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Asin, Patriarcha
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Ziomal "MS13"
  • Hobby:MMA, Piłka nożna, Fizyka, Mechanika

Napisano 24 październik 2019 - 06:48

Szczerze mam tak samo na wp. Zaraz będę odzyskiwał konto, zobaczymy co z tego wyjdzie. Moim zdaniem chłopak powinien zrobić nowego e-mail i administracja powinna mu na tym nowym e-mailu wrzucić konto ;) 


  • ChAbAs99 lubi to

#8 ChAbAs99

ChAbAs99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Dołączył nie, 05 sie 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Artur
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ChAbAs99
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 24 październik 2019 - 07:08

Szczerze mam tak samo na wp. Zaraz będę odzyskiwał konto, zobaczymy co z tego wyjdzie. Moim zdaniem chłopak powinien zrobić nowego e-mail i administracja powinna mu na tym nowym e-mailu wrzucić konto ;)

Jestem za! Było by cudownie 



#9 Spiro

Spiro

    Niekryty krytyk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 967 postów
  • Dołączył wto, 12 mar 13
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:W-mazurskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Ditoks
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 24 październik 2019 - 19:40

Jestem za! Było by cudownie

Administracja właśnie tak robi. Mi żadnego problemu nie robili. Powinienem pamiętać hasło do swojego maila, a mimo to, Admin bez problemu przypisał mi do 2 kont nowe maile, o które mnie poprosił w zgłoszeniu na supporcie.
Też nie może "od tak" dać komuś konta (wiarygodność właściciela), dobrze jest podać login, poprzednie hasło, czy może maila jeżeli się go pamięta, aby nie tracić czasu na kolejne odpowiedzi.
Na pewno bezproblemowo odzyskacie konta.

Użytkownik Spiro edytował ten post 24 październik 2019 - 19:45


#10 ChAbAs99

ChAbAs99

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Dołączył nie, 05 sie 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Artur
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ChAbAs99
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 26 październik 2019 - 07:48

Administracja właśnie tak robi. Mi żadnego problemu nie robili. Powinienem pamiętać hasło do swojego maila, a mimo to, Admin bez problemu przypisał mi do 2 kont nowe maile, o które mnie poprosił w zgłoszeniu na supporcie.
Też nie może "od tak" dać komuś konta (wiarygodność właściciela), dobrze jest podać login, poprzednie hasło, czy może maila jeżeli się go pamięta, aby nie tracić czasu na kolejne odpowiedzi.
Na pewno bezproblemowo odzyskacie konta.

No wiesz niby spoko tylko robiłem już 2 zgłoszenia na suportcie i gdy chciałem sprawdzić post to nie przysyłają żadnego linku na email tak jak jest tam napisane więc prosił bym o kontakt admina w tej sprawie pod postem

#11 Crovato

Crovato

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 77 postów
  • Dołączył pią, 01 lis 19
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:W-mazurskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Crovato
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Crovato

Napisano 02 listopad 2019 - 22:33

No wiesz niby spoko tylko robiłem już 2 zgłoszenia na suportcie i gdy chciałem sprawdzić post to nie przysyłają żadnego linku na email tak jak jest tam napisane więc prosił bym o kontakt admina w tej sprawie pod postem

Uzyskałeś odpowiedź?
Można też przez zgłoszenia przejść do swojego, które utworzyłeś. Bez problemu można odzyskać konta. Może Wojtek był obecnie zajęty eventem.

#12 KeZ

KeZ

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
  • Dołączył sob, 23 mar 13

Napisano 04 listopad 2019 - 10:18

No wiesz niby spoko tylko robiłem już 2 zgłoszenia na suportcie i gdy chciałem sprawdzić post to nie przysyłają żadnego linku na email tak jak jest tam napisane więc prosił bym o kontakt admina w tej sprawie pod postem

U mnie jest to samo, pisałem na support, ale żadnej wiadomości na emaila nie dostałem, coś sie chyba popsuło.



#13 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5240 postów
  • Dołączył sob, 03 gru 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Napisano 05 listopad 2019 - 15:09

U mnie jest to samo, pisałem na support, ale żadnej wiadomości na emaila nie dostałem, coś sie chyba popsuło.

 

Sprawdź skrzynkę SPAM, meile obecnie dochodzą z adresu rejestracja@virtualmt2.pl


  • SlodkiMisiek. lubi to

virtualmt21516717016__769671423939699945


#14 KeZ

KeZ

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 8 postów
  • Dołączył sob, 23 mar 13

Napisano 05 listopad 2019 - 15:18

Sprawdź skrzynkę SPAM, meile obecnie dochodzą z adresu rejestracja@virtualmt2.pl

No niestety nic mi nie przyszło, przeszukałem wszystko, ale zaraz spróbuje z innego maila. Jak coś to przepraszam za spam na supporcie



#15 Bananoss

Bananoss

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 39 postów
  • Dołączył pią, 27 wrz 19
  • Państwo: Country Flag
  • Nick w grze:Harasho
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Nic

Napisano 08 listopad 2019 - 14:50

Musze cos powiedziec od siebie poniewaz mialem ten sam problem







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Potrzebuję pomocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych