Jump to content

Historyk (aktualizacja) - click Posted ImageZasady Eventów - click Posted Image Lotto - click Posted Image Komiks - click Posted Image Odgadnij liczbę - click


Photo

Problemy Techniczne z VirtualMT2



Best Answer PhantoUnicorn , 06 September 2022 - 16:54

Rozwiązanie moich problemów:

- Zmniejszona płynność gry w trakcie ubijania wszelkich spotów (najcześciej występuje to na mapkach takich jak DT i AV3 od 140lv);

 Problem ten u mnie został wyeliminowany przez wykonanie pewnych kroków:
- Znajdź jakiegoś pendrive lub płyte CD/DVD (jeżeli posiadasz nośnik danych);
- Podłącz swój nośnik danych do urządzenia, na którym grasz;
- Znajdź w ustawieniach "Menadżer dysków" (najszybciej znajdziesz pod skrótem Win + X);
- Kliknij PPM na nośnik danych, który podłączyłeś do urządzenia i w "Zmień literę dysku ...";
- Zmień literę nośnika danych na literę (G:) (Litera ma znaczenie!);
- Nie potrzebujesz przenosić gry na ten nośnik dysku, wystarczy włączyć normalnie clienta VirtualMT2 i płynność gry będzie dużo lepsza niż przedtem.

Ważne!
- Nie musisz niczego usuwać ani zmieniać w menadżerze dysków oprócz tego, co podałem w powyższych punktach!
- Czasem lagi mogą być powodowane umiejętnościami petów, dlatego zalecam nie dawać punktów w ich umiejętności, aby na AV3 gra nie kończyła się "widowiskiem zdjęciowym"!

- Samoistne wylogowywanie postaci po jakimś czasie (raz zdarza się to po godzinie gry, a raz po ubiciu 4 spotów na mapie AV3 od 140lv).

Tutaj problem może często występować przez rożne błędy zapisywane w plikach gry, na przykład błędy przy wczytywaniu modeli postaci, strojów lub potworów. Oczywiście także może problem leżeć w waszym łączu (utratą pakietów, którą możecie sprawdzić przykładowo na TeamSpeak3 podczas gry, klikając na swój nick na tym software PPM i "Informacja o kliencie" czy cos takiego), lecz u mnie takiego problemu akurat nie było.

Podsumowując, nie ma tutaj jedynego sposobu na naprawę tego problemu. U mnie w wiekszości sprawdziło sie usunięcie umiejętności z mojego petsa oraz stworzenie nośnika danych z literą (G:). Pozdrawiam wszystkich i mój problem został rozwiązany, a temat uważam za zamknięty.

Go to the full post


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 PhantoUnicorn

PhantoUnicorn

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 posts
  • Joined Sun, 04 Sep 22
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ShinoaYung
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:PhantoUnicorn

Posted 05 September 2022 - 19:12

Witam wszystkich czytelnikow tego posta. Ostatnio wróciłem na serwer VirtualMT2 i mierzę się coraz częściej z problemami takimi jak:
- Zmniejszona płynność gry w trakcie ubijania wszelkich spotów (najcześciej występuje to na mapkach takich jak DT i AV3 od 140lv);
- Samoistne wylogowywanie postaci po jakimś czasie (raz zdarza się to po godzinie gry, a raz po ubiciu 4 spotów na mapie AV3 od 140lv).

Zmniejszona płynność gry (tzw. lagi) według moich badań, z czego może się to zdarzać, jest powodowane najcześciej przez umiejętności peta, gdy ubija duże grupki potworów naraz.

Próbowałem już m. in. czyścić komputer z wirusów, wykorzystując podlinkowanego przez Administratora pod innym postem, opisującego podobny problem "Malwarebytes", lecz na dłuższą metę ten sposób nie zlikwidował mojego problemu (czyściłem komputer tym software w dniu 04.09.2022). Oczywiście także mam aktualnego clienta VirtualMT2 (aktualizacja sprawdzana dnia 05.09.2022) oraz wszystkie sterowniki są także zaktualizowane.

Uprzedzę też osoby, które mogą pytać się mnie o posiadanym przeze mnie łączem internetowym oraz hardware. Oto skrócona lista moich komponentów:

Laptop Acer Nitro 5 AN515-55
Procesor: Intel Core i7-10750H 2.60GHz
Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti 4GB VRAM
Pamięć RAM: 16 GB
Nośnik Pamięci: SSD M.2 512GB

Jeżeli chodzi o prędkość mojego internetu to wygląda to następująco:

Ping: 21
Pobieranie: 66.91 Mbps
Wysyłanie: 18.80 Mbps

Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc jakoś rozwiązać ten problem, to byłbym wdzięczny takiemu ochotnikowi. Patrzyłem na wszystkie posty opisujące podobne problemy, które ja posiadam, lecz rozwiązania tego problemu w nich nie znalazłem. Życzę miłego dnia/miłej nocy oraz oczekuje na jakieś porady od osób, które może poradziły sobie z tymi problemami.


  • NIEP0K0RNY likes this

#2 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5247 posts
  • Joined Sat, 03 Dec 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Posted 06 September 2022 - 05:12

Wygląda to na problem z połączeniem, na początek zmień w routerze kanał WIFI na 11, lub 9.  Jeśli nic się nie zmieni, a chciałbys w 100% wyeliminować problem z połączeniem, to podczas gry wejdź na nasz ts i poobserwuj zakładkę "informacje o połączeniu klienta" 


  • PhantoUnicorn likes this

virtualmt21516717016__769671423939699945


#3 PhantoUnicorn

PhantoUnicorn

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 posts
  • Joined Sun, 04 Sep 22
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ShinoaYung
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:PhantoUnicorn

Posted 06 September 2022 - 08:11

Wygląda to na problem z połączeniem, na początek zmień w routerze kanał WIFI na 11, lub 9.  Jeśli nic się nie zmieni, a chciałbys w 100% wyeliminować problem z połączeniem, to podczas gry wejdź na nasz ts i poobserwuj zakładkę "informacje o połączeniu klienta"

Chciałbym poinformować, iż rozwiązanie poprzez zmiany kanału WiFi w routerze z 11 na 9 nie sprawdza się w moim przypadku. Jest to spowodowane głownie tym, że ja nie korzystam z WiFi 2,4 GHz, na którym mam takie kanały, lecz z WiFi 5 GHz, który posiada jedynie kanały 36 (80MHz i 40MHz) oraz 44 (40MHz).

SS z ustawień WiFi: https://www.forum.vi...creenshot_3.png

Także tak samo jak poradził mi Administrator sprawdziłem na serwerze TeamSpeak 3 "informacje o połączeniu klienta". Niestety nie zauważyłem żadnych zmian, które mogłyby kierować problem na połączenie.

SS z zakładki "informacje o połączeniu klienta": https://www.forum.vi...creenshot_2.png

Uważam, że ten sposób mógłby rozwiązać ten problem, jednak w moim przypadku spowodowałoby to spowolnienie całej sieci (dla osób które nie są zbyt "techniczni" WiFi 2,4 GHz powoduje, że prędkość łącza internetowego jest mniejsza, lecz często zasięg jest wyższy). Jeżeli jest jakaś inna możliwość rozwiązania tego problemu, to byłbym wdzięczny za przedstawienie takiego rozwiazania.


Edited by PhantoUnicorn, 06 September 2022 - 08:13.


#4 Admin

Admin

    Administrator VirtualMT2

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5247 posts
  • Joined Sat, 03 Dec 11
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:[GA]admin
  • Gildia:VirtualAdmin
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:wojtek


Posted 06 September 2022 - 08:39

Kurczę cieżko powiedzieć co może być przyczyną. Ja od siebie mogę napisać że gram na emulowanym Windowsie, który nie posiada nawet sprzętowej karty graficznej, a dysk twardy jest w formie 150Gb pliku i takie problemy u mnie nie występują. Jeśli posiadasz jakiś inny wolny komputer w domu, to po prostu sprawdź jak gra zachowuje się na innym sprzęcie.

Spoiler

virtualmt21516717016__769671423939699945


#5 PhantoUnicorn

PhantoUnicorn

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 posts
  • Joined Sun, 04 Sep 22
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:ShinoaYung
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:PhantoUnicorn

Posted 06 September 2022 - 16:54   Best Answer

Rozwiązanie moich problemów:

- Zmniejszona płynność gry w trakcie ubijania wszelkich spotów (najcześciej występuje to na mapkach takich jak DT i AV3 od 140lv);

 Problem ten u mnie został wyeliminowany przez wykonanie pewnych kroków:
- Znajdź jakiegoś pendrive lub płyte CD/DVD (jeżeli posiadasz nośnik danych);
- Podłącz swój nośnik danych do urządzenia, na którym grasz;
- Znajdź w ustawieniach "Menadżer dysków" (najszybciej znajdziesz pod skrótem Win + X);
- Kliknij PPM na nośnik danych, który podłączyłeś do urządzenia i w "Zmień literę dysku ...";
- Zmień literę nośnika danych na literę (G:) (Litera ma znaczenie!);
- Nie potrzebujesz przenosić gry na ten nośnik dysku, wystarczy włączyć normalnie clienta VirtualMT2 i płynność gry będzie dużo lepsza niż przedtem.

Ważne!
- Nie musisz niczego usuwać ani zmieniać w menadżerze dysków oprócz tego, co podałem w powyższych punktach!
- Czasem lagi mogą być powodowane umiejętnościami petów, dlatego zalecam nie dawać punktów w ich umiejętności, aby na AV3 gra nie kończyła się "widowiskiem zdjęciowym"!

- Samoistne wylogowywanie postaci po jakimś czasie (raz zdarza się to po godzinie gry, a raz po ubiciu 4 spotów na mapie AV3 od 140lv).

Tutaj problem może często występować przez rożne błędy zapisywane w plikach gry, na przykład błędy przy wczytywaniu modeli postaci, strojów lub potworów. Oczywiście także może problem leżeć w waszym łączu (utratą pakietów, którą możecie sprawdzić przykładowo na TeamSpeak3 podczas gry, klikając na swój nick na tym software PPM i "Informacja o kliencie" czy cos takiego), lecz u mnie takiego problemu akurat nie było.

Podsumowując, nie ma tutaj jedynego sposobu na naprawę tego problemu. U mnie w wiekszości sprawdziło sie usunięcie umiejętności z mojego petsa oraz stworzenie nośnika danych z literą (G:). Pozdrawiam wszystkich i mój problem został rozwiązany, a temat uważam za zamknięty.


  • Carki, NIEP0K0RNY and Kocur like this





Also tagged with one or more of these keywords: Potrzebuję pomocy

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users