Nie wiem, czy są jakieś plany odnośnie balansu, ale myślę, że warto wspomnieć o tym, jak wygląda aktualnie DMG postaci przy Maxie, czy też na bardziej początkowych etapach rozgrywki oglądając turniej łatwo wywnioskować, że postacie dosłownie zabijają się na 1-3 Skilee, gdzie to nie jest normalne wręcz absurdalne, więc mam parę pomysłów odnośnie zmniejszenia DMG postaci w PVP.
1. Kostiumy
-Dodanie dodatkowego bonusu odporności na ludzi Zbędne
-Dodanie specjalnego item shop tylko pod PVP z odpornościami włącznie Jeśli już mamy mówić o specjalnym itemshop to na nie, lepszym rozwiązaniem byłoby usunięcie tych strojów, które dają perforację umiejętności i dodać możliwość dropnięcia/craftingu specjalnego bonusu np. odporność na umiejętności ( bonus do ustalenia ), który można byłoby wsadzić do stałych strojów, a co za tym idzie dodać zwój usunięcia takiego bonusu, żeby nie było za łatwo to można dodać 3 rodzaje takiego bonusu, typu 3%, 5%, 8% i na każdy bonus odpowiedni % na jego zdobycie.
2.Bonusy 1-5
-Zwiększnie bonusu przykładowo 15% Na strzały na 16-20% Jeśli już mówimy tutaj o nowych bonusach to nie potrzebne jest zmienianie czegoś co jest tutaj X lat, jak już to dodać nowe misje biologa / misje kolekcjonera gdzie oddawałoby się X określonego przedmiotu i w zamian by się otrzymywało +5% odporności na miecze, później pokazuje się następna misja i otrzymuje się kolejny bonus, ilość misji taka co bonusów na bronie.
-Dodanie nowego bonusu Do hełmu bransolety typu Odporność na ludzi Zbędne
3. Pety
-Dodanie do peta bonusu odporność na ludzi w oknie zwierzaka Jak już to zamiast dodawać taki bonus to zastanowić się nad wykorzystaniem tych trzech slotów, które ma pets na dodanie Obroży, które by się dropiło/wytwarzało. Jedna służyłaby do PvP, druga do Expa, a trzecia byłaby uniwersalna lub dawała coś związanego z HP.
-Do petów z bonusem na ludzi dodać również Odporność na klasy/Ludzi Zbędne
4. Odpał
-Dodanie specjalnych Ros z odpornością na ludzi/Klasy/Odporności typu strzały Były już tutaj takie rosy i zostały one usunięte. Odporność na ludzi - zbędne. Odporność na klasy - i tak max działa 95%, więc czy użyjesz potkę i będziesz miał 97% to nie będzie różnicy, a jeśli masz 80% i użyjesz na 82% to też nie odczujesz różnicy. Co do odporności na bronie itd., to odpowiedź tak jak napisałem wyżej.
Dodatkowo usunąć bonus przebicie odporności na magię i zastąpienie go czymś innym co będzie działało na każdą klasę postaci.