Skocz do zawartości

Historyk (aktualizacja) - click Dołączona grafikaZasady Eventów - click Dołączona grafika Czarne Skrzynki - click Dołączona grafika


Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Balans PVP



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pomalowany;*

Pomalowany;*

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 268 postów
  • Dołączył sob, 02 lip 16
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoEutin
  • Województwo:Lubuskie
  • Imię:.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Kumino
  • Gildia:.
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Kumino
  • Hobby:Styl


Napisano 23 marzec 2024 - 16:16

*
Popularny

Nie wiem, czy są jakieś plany odnośnie balansu, ale myślę, że warto wspomnieć o tym, jak wygląda aktualnie DMG postaci przy Maxie, czy też na bardziej początkowych etapach rozgrywki oglądając turniej łatwo wywnioskować, że postacie dosłownie zabijają się na 1-3 Skilee, gdzie to nie jest normalne wręcz absurdalne, więc mam parę pomysłów odnośnie zmniejszenia DMG postaci w PVP.

1. Kostiumy

-Dodanie dodatkowego bonusu odporności na ludzi 

-Dodanie specjalnego item shop tylko pod PVP z odpornościami włącznie

2.Bonusy 1-5

-Zwiększnie bonusu przykładowo 15% Na strzały na 16-20%

-Dodanie nowego bonusu Do hełmu bransolety typu Odporność na ludzi

3. Pety

-Dodanie do peta bonusu odporność na ludzi w oknie zwierzaka

-Do petów z bonusem na ludzi dodać również Odporność na klasy/Ludzi

4. Odpał

-Dodanie specjalnych Ros z odpornością na ludzi/Klasy/Odporności typu strzały

Wszystko ma na celu zmniejszenia DMG postaci w PVP jeśli ma ktoś lepsze pomysły warto podzielić się swoją oponią przemyśleniami =)



#2 Rosierek

Rosierek

    Legenda VirtualMT2

  • Globtroter
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6152 postów
  • Dołączył sob, 05 maj 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Płeć:Mężczyzna


Napisano 23 marzec 2024 - 16:41

Szkoda zachodu. Tu i tak się nikt nie bije bo dungi są prywatne. Nie ma się o co bić
  • lSlawek lubi to

#3 Valkiriaa

Valkiriaa

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 4 postów
  • Dołączył śro, 20 mar 24
  • Państwo: Country Flag
  • Nick w grze:lValkiria
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Tasiekk

Napisano 23 marzec 2024 - 17:20

Na + wyszło by to dla każdego i przede wszystkim nowych graczy których jak widać jest coraz więcej! 



#4 ProdexoTOP1

ProdexoTOP1

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył nie, 10 gru 23
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Dawid
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Prodexo
  • Gildia:GanjaMafia
  • Królestwo:Jinno
  • Nick na TS:Prodexo

Napisano 23 marzec 2024 - 18:14

Spoko pomysł +1
Przez duży dmg pvp na tym serwerze nie ma sensu

#5 ♥ Czokuś ♥

♥ Czokuś ♥

    Komentator

  • Globtroter
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1014 postów
  • Dołączył wto, 06 sie 13
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Imię:Rafał
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Howl
  • Gildia:♥ Vixa ♥
  • Królestwo:Chunjo
  • Hobby:💉💪


Napisano 23 marzec 2024 - 18:16

Od siebie dodałbym jeszcze żeby zbalansować postacie/klasy, gdyż aktualnie na 255lv Sura BM jest nie do zabicia przez pozostałe postacie a myślę, że duża część osób chciałaby pograć inna postacią a nie tylko Sura :)


Użytkownik ♥ Czokuś ♥ edytował ten post 23 marzec 2024 - 18:17

  • яσуѕєи™, Pomalowany;* i Risne lubią to

virtualmt21668965827__lambo_dif.gif


#6 Bagufix

Bagufix

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 146 postów
  • Dołączył śro, 15 cze 16
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Dawid
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Incognito

Napisano 23 marzec 2024 - 18:31

Nie wiem, czy są jakieś plany odnośnie balansu, ale myślę, że warto wspomnieć o tym, jak wygląda aktualnie DMG postaci przy Maxie, czy też na bardziej początkowych etapach rozgrywki oglądając turniej łatwo wywnioskować, że postacie dosłownie zabijają się na 1-3 Skilee, gdzie to nie jest normalne wręcz absurdalne, więc mam parę pomysłów odnośnie zmniejszenia DMG postaci w PVP.

1. Kostiumy

-Dodanie dodatkowego bonusu odporności na ludzi Zbędne

-Dodanie specjalnego item shop tylko pod PVP z odpornościami włącznie Jeśli już mamy mówić o specjalnym itemshop to na nie, lepszym rozwiązaniem byłoby usunięcie tych strojów, które dają perforację umiejętności i dodać możliwość dropnięcia/craftingu specjalnego bonusu np. odporność na umiejętności ( bonus do ustalenia ), który można byłoby wsadzić do stałych strojów, a co za tym idzie dodać zwój usunięcia takiego bonusu, żeby nie było za łatwo to można dodać 3 rodzaje takiego bonusu, typu 3%, 5%, 8% i na każdy bonus odpowiedni % na jego zdobycie.

2.Bonusy 1-5

-Zwiększnie bonusu przykładowo 15% Na strzały na 16-20% Jeśli już mówimy tutaj o nowych bonusach to nie potrzebne jest zmienianie czegoś co jest tutaj X lat, jak już to dodać nowe misje biologa / misje kolekcjonera gdzie oddawałoby się X określonego przedmiotu i w zamian by się otrzymywało +5% odporności na miecze, później pokazuje się następna misja i otrzymuje się kolejny bonus, ilość misji taka co bonusów na bronie.

-Dodanie nowego bonusu Do hełmu bransolety typu Odporność na ludzi Zbędne

3. Pety

-Dodanie do peta bonusu odporność na ludzi w oknie zwierzaka Jak już to zamiast dodawać taki bonus to zastanowić się nad wykorzystaniem tych trzech slotów, które ma pets na dodanie Obroży, które by się dropiło/wytwarzało. Jedna służyłaby do PvP, druga do Expa, a trzecia byłaby uniwersalna lub dawała coś związanego z HP.

-Do petów z bonusem na ludzi dodać również Odporność na klasy/Ludzi Zbędne

4. Odpał

-Dodanie specjalnych Ros z odpornością na ludzi/Klasy/Odporności typu strzały Były już tutaj takie rosy i zostały one usunięte. Odporność na ludzi - zbędne. Odporność na klasy - i tak max działa 95%, więc czy użyjesz potkę i będziesz miał 97% to nie będzie różnicy, a jeśli masz 80% i użyjesz na 82% to też nie odczujesz różnicy. Co do odporności na bronie itd., to odpowiedź tak jak napisałem wyżej.

 

Dodatkowo usunąć bonus przebicie odporności na magię i zastąpienie go czymś innym co będzie działało na każdą klasę postaci.

 


  • яσуѕєи™, ¢яιєℓℓ, ♥ Czokuś ♥ i 2 innych osób lubią to

#7 Matidbb1

Matidbb1

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
  • Dołączył śro, 23 cze 21
  • Państwo: Country Flag
  • Nick w grze:Matidbb1
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:Matidbb1

Napisano 24 marzec 2024 - 10:22

No okej, na maxie pvp zostanie zbalansowane a co z low lvlami? Aktualnie nie wydaje mi się że pvp na przedziale do 135 wymaga jakiejkolwiek zmiany pod względem zwiększenia odporności



#8 Hayatashi

Hayatashi

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
  • Dołączył śro, 24 paź 18
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoPoznań
  • Województwo:Wielkopolskie
  • Imię:Patryk
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Ryota
  • Gildia:Amarena
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Robyn

Napisano 25 marzec 2024 - 07:12

Nie wiem, czy są jakieś plany odnośnie balansu, ale myślę, że warto wspomnieć o tym, jak wygląda aktualnie DMG postaci przy Maxie, czy też na bardziej początkowych etapach rozgrywki oglądając turniej łatwo wywnioskować, że postacie dosłownie zabijają się na 1-3 Skilee, gdzie to nie jest normalne wręcz absurdalne, więc mam parę pomysłów odnośnie zmniejszenia DMG postaci w PVP.

1. Kostiumy

-Dodanie dodatkowego bonusu odporności na ludzi 

-Dodanie specjalnego item shop tylko pod PVP z odpornościami włącznie

2.Bonusy 1-5

-Zwiększnie bonusu przykładowo 15% Na strzały na 16-20%

-Dodanie nowego bonusu Do hełmu bransolety typu Odporność na ludzi

3. Pety

-Dodanie do peta bonusu odporność na ludzi w oknie zwierzaka

-Do petów z bonusem na ludzi dodać również Odporność na klasy/Ludzi

4. Odpał

-Dodanie specjalnych Ros z odpornością na ludzi/Klasy/Odporności typu strzały

Wszystko ma na celu zmniejszenia DMG postaci w PVP jeśli ma ktoś lepsze pomysły warto podzielić się swoją oponią przemyśleniami =)

Wątpię iż Administracji będzie chciało się zrobić cokolwiek z tym wszystkich patrząc na lata jakie ma serwer jak i widocznie Bugi/Literówki jak i inne rzeczy które mogliby naprawić niestety nie mają czasu :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowość

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych