[color=#0000cd;]Zanim napiszesz - przeczytaj [/color]
Wiele osób ma problem z wysłaniem zgłoszenia bądź jego poprawnym uzupełnieniem.
Aby wysłać ticketa, lub sprawdzić jego status wchodzimy na stronę: [color=#ff0000;]www.support.virtualmt2.com.pl[/color]
[color=#008000;]PRZY ZAKŁADANIU NOWEGO ZGŁOSZENIA PODAJEMY: [/color]
[*]Imię
[*]Nick - nazwa postaci z gry
[*]Adres e-mail na który ma zostać wysłana odpowiedź
[*]Wybieramy i wpisujemy temat (WAŻNE!! temat ma być konkretny! np. hasło do magazynu, zmiana maila itp. resztę informacji podajecie w wiadomości.)
[*]Wpisujemy wiadomość (im krótsza i bardziej zwięzła tym lepiej. Piszemy konkrety.)
[/list]
[color=#008000;]SPRAWY ZWIĄZANE Z IS:[/color]
[color=#FF0000;]Brak zwrotnego sms z kodem:[/color]
[*]Reklamacje kierujemy na http://dotpay.pl/reklamacje/
[*](WAŻNE!! Administracja nie odpowiada za zwrotne sms, reklamacje rozpatruje firma która prowadzi usługę czyli dotpay)
[/list]
[color=#ff0000;]Brak SM (kod jest niepoprawny)[/color]
[*]Login z gry (nie mylić z nickiem)
[*]Zwrócony kod sms
[*]Numer telefonu z którego został wysłany sms
[*]Datę wysłania i datę otrzymania kodu
[/list]
[color=#ff0000;]Brak przedmiotu z IS:[/color]
[*]Login z gry (nie mylić z nickiem)
[*]Datę zakupu w is
[*](WAŻNE!! Jeśli nie widzisz zakupionego przedmiotu upewnij się że korzystasz z oficjalnej wersji klienta gry.)
[/list]
[color=#ff0000;]Wiadomość wysłana niezgodnie z regulaminem ([/color]punkt 9 regulaminu[color=#ff0000;])[/color]
[*]Serwis zapewnia obsługę maksymalnie 2 wiadomości SMS/MMS przesłanych z jednego numeru telefonu w okresie 60 sekund dla wiadomości SMS/MMS o wartości netto do 9 PLN włącznie, jak również wszystkich wiadomości SMS/MMS z sieci operatorów zagranicznych. Dla wiadomości SMS/MMS o wartości netto powyżej 9 PLN, o ile nie ustalono inaczej, Serwis zapewnia obsługę maksymalnie 1 wiadomości SMS/MMS, przesłanej z jednego numeru telefonu w okresie 20 minut.
[/list]
[color=#008000;]SPRAWY DOTYCZĄCE GRY:[/color]
[color=#ff0000;]Zmiana e-maila:[/color]
[*]Tą czynność możesz wykonać samodzielnie www.virtualmt2.pl
[/list]
[color=#ff0000;]Zmiana hasła:[/color]
[*]Tą czynność możesz wykonać samodzielnie www.virtualmt2.pl
[/list]
[color=#ff0000;]Błąd postaci / "Odbugowanie" postaci:[/color]
[*]Tą czynność możesz wykonać samodzielnie www.virtualmt2.pl
[*]Po przeniesieniu postaci na wybraną mapę należy poczekać ok 20 minut i zalogować się najlepiej na CH6 lub CH7
[/list]
[color=#ff0000;]Zgłoszenie gracza łamiącego regulamin[/color]
[*]Nick gracza łamiącego regulamin
[*]Dowód (ss lub demo)
[*](WAŻNE!! na dowodzie nick gracza musi być czytelny; dodatkowo screeny nie mogą być edytowane, musi być widoczna nazwa serwera)
[/list]
[color=#ff0000;]Problem z klawiaturą (nie można się poruszać)[/color]
[*]Podczas pierwszego uruchomienia gry, nie zezwoliłeś zaporze Windows na dodanie reguły - samodzielne dodanie reguły -> opis Win7 "panel sterowania ->zapora systemu Windows -> reguły przychodzące -> dodaj nowa reguła -> typ reguły program -> dalej -> i tu musimy wskazać lokalizację pliku virtualmt2.exe
[/list]
[color=#ff0000;]Problem z połączeniem - serwer offline[/color]
[*]Zbyt długo wyświetlający się napis "Zostaniesz połączony z serwerem" - chwilowe przeciążenie bazy danych.
[*]Trzy kropki przy statusie kanału - prawdopodobnie na serwerze trwają prace konserwacyjne, lub awarii uległ jeden z kanałów - w razie awarii skrypt monitorujący ilość połączeń kanału pierwszego uruchomi ponownie wyłączony kanał w przeciągu 5 minut jeśli ilość połączeń na zewnętrznym porcie uszkodzonego kanału spadnie poniżej 10ppk/s
[*]Nie można wejść na stronę główną / status serwera offline - prawdopodobnie trwa restart maszyny, Perm ban na adres IP, lub z adresu IP z którego próbujesz się połączyć była jakakolwiek próba ingerencji w protokół TCP/IP ICM UDP - Czas blokady w przypadku ataku zależna od szkodliwości.
[/list]
[color=#008000;]SPRAWY DOTYCZĄCE TEAMSPEAK:[/color]
[*]Kanały VIP, Prośby o kanały proszę kierować do administracji [HA] oraz [GM]
[*]Adres serwera teamspeak virtualmt2.pl port 9987 - lub przez przeglądarkie http://www.teamspeak.../virtualmt2.pl/
[/list]
[color=#ff0000;]CZEGO NIE PISZEMY[/color]
Kradzież konta
Każdy gracz sam odpowiada za swoje konto. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za eq/transakcje/konta graczy.
(WAŻNE!! Administracja nigdy nie poprosi o Twoje hasło!! wiadomości od GMa są poprzedzone prefiksem [GM].Lista członów Teamu jest dostępna na forum.
Zmiana nicku - od dnia 20.07.2011r nie zmieniamy postaciom nazwy!
Administracja nie odpisuje na tickiety typu "GM daj mi coś, GM mogę zostać GM, Chcę kupić GM, Podaj numer GG, Chcę z tobą pogadać na skype, Kuba to mój najlepszy kolega ale gra na czitach, Pojechałem do kościoła a jak wróciłem to moje konto było zablokowane" etc.