Skocz do zawartości

Historyk (aktualizacja) - click Dołączona grafikaZasady Eventów - click Dołączona grafika Czarne Skrzynki - click Dołączona grafika Komiks - click


Zdjęcie

Wszystko o umiejętnościach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mälstrom

Mälstrom

    Inteligent

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1806 postów
  • Dołączył sob, 19 maj 12
  • MiastoDom starców
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Malstrom
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 29 listopad 2012 - 07:33

Czasem borykamy się z tym, jaki skill pakować pierwszy na P? Jak pakować do postaci do pvp, a jak do dropu? W tym poradniku ująłem m.in. właściwości skilli, jak je rozdać i co to w ogóle jest skill.

Co to jest skill?

Skill to atut specjalny postaci. Każda profesja posiada sześć lub siedem różnych umiejętności. Należą do nich zarówno skille ofensywne, jak i leczące i defensywne. Każda umiejętność ma określoną właściwość specjalną i posiada swój własny zakres obrażeń. Ich siła rażenia jest uzależniona od tego, na jakim poziomie jest dana umiejętność. Są cztery grupy skilli: zwykły, mistrz (m), wielki mistrz (g) i perfekcyjny mistrz (p). W grupie zwykłej (początkowej) poziomów skilli jest 17-20, później przechodzi do kategorii mistrza. Zazwyczaj siła umiejętności jest też zależna od ilości jakiejś ilości punktów statusowych, pogrupowanych do odpowiednich grup. Te grupy to: Witalność (vit), Inteligencja (int), siła oraz zręczność (dex). Dzięki witalności otrzymujemy więcej punktów życia (pż) oraz zwiększa naszą wytrzymałość na ciosy. Inteligencja daje więcej punktów many (pm/pe) oraz zwiększa siłę niektórych skilli dla sury oraz dla szamana, a także podwyższa siłę magicznego ataku. Siła zwiększa atak i również podnosi moc niektórych skilli dla sury oraz dla wojownika. Zręczność podnosi naszą obronę (def) oraz podwyższa siłę wszystkich umiejętności dla ninjy.

Jak nauczyć się umiejętności?

Żeby móc w ogóle tych skilli się nauczyć, trzeba mieć co najmniej piąty poziom (level). Następnie trzeba znaleźć we wiosce (m1) trenerów umiejętności. Można sobie wybrać jedno z dwóch możliwych grup atutów. Gdy osiągnie się poziom "m", trzeba znowu udać się do tego samego trenera, który nauczył nas umiejętności. Tam należy kupić książki - podręczniki. Trzeba wybrać taki, jaki skill jest w poziomie "m". Gdy przeczyta się odpowiednią ilość takich podręczników, wówczas przechodzi się do tzw. skilli wielkiego mistrza (g). Wtedy należy udać się do npc stojącego z brzegu strefy bezpieczeństwa (koła), Calioke (dzisiejszy spożywczy). Tam można kupić kamienie duchowne. Dzięki nim można "wbić" umiejętność na "p" (perfekcyjny mistrz). Co każdy użyty kamień trzeba odczekać 24 godziny, żeby móc użyć następnego. Jednak istnieje sposób, dzięki któremu można wbić sobie skill na "p" w ciągu jednego dnia. U tego samego npc można nabyć zwój egzorcyzmu. Przed użyciem każdego kamienia można użyć taki zwój, pozwoli to użyć kilku kamieni bez czekania całej doby. Grupa perfekcyjny mistrz (p) to najwyższy możliwy system umiejętności. Są też dwa sposoby na uzyskanie umiejętności na "p" bez użycia podręczników oraz kamieni duchowych. Przepis dla profesjonalistów oszczędzi nam tego. Można go kupić w itemshopie (IS) oraz ewentualnie wygrać na evencie. Podwyższa on skille od razu do "p". Można też nie posiadać żadnych skilli, ale po osiągnięciu maxymalnego poziomu postaci (254) automatycznie wszystkie przejdą na "p".

Jakie są umiejętności i od jakich pkt. statusów są zależne?

Tak jak wspomniałem wcześniej, każda profesja przyporządkowane ma pięć lub sześć różnych umiejętności specjalnych. Poniżej są wymienione wszystkie, oraz od czego zależy ich siła rażenia lub wytrzymałość skilli defensywnych.

Wojownik
Moc ciała (body)

1. Aura miecza - podnosi atak postaci. Siłę umiejętności zwiększa siła.
2. Berserk - zwiększa szybkość ataku oraz szybkość poruszania się. Ta umiejętność nie jest uzależniona od żadnego punktu stausowego.
3. Wir miecza - umiejętność ofensywna, zadaje największe obrażenia. Jest to frontalny atak rozpryskowy skierowany w kilka celów. Średnica jego pola rażenia wynosi ok. 7 metrów.
4. Trzystronne cięcie - umiejętność ofensywna, skierowana w kilka celów, frontalna, rozpryskowa trzy razy.
5. Szarża - umiejętność ofensywna, rozpryskowa, często ogłusza przeciwnika.

Moc duchowa (mental)
1. Silne ciało - umiejętność defensywna, podnosi obrone i sprawia, że postać się nie przewraca, ale za to odejmuje punkty szybkości ruchu.
2. Duchowe uderzenie - jedna z najmocniejszych umiejętności ofensywnych wojownika, jest skierowany w kilka celów, frontalny rozpryskowy.
3. Walnięcie - druga najsilniejsza umiejętność ofensywna, prosty atak rozpryskowy.
4. Tąpnięcie - silny, rozpryskowy atak, w pierwszej chwili omdlewa ofiarę, a później ją odrzuca i przewala.
5. Uderzenie miecza - atak dystansowy, skierowany w kilka celów, ogłusza przeciwnika.


Więcej porad już wkrótce.
Prosiłbym o niespamowanie oraz o pozostawienie tego tematu do czasu, aż go skończę.

[color=#a9a9a9;][font="georgia, serif;"]Don't expect for others help. In the end we are always alone. There will survive only those who know how look themselves after.[/color][/font]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych