Skocz do zawartości

Loteriada - click Dołączona grafikaZasady eventów - click Dołączona grafika Plakat - click


Zdjęcie

EQ na Wojny - Cała prawda ;)

eq wojenne poradnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 SuperFuture

SuperFuture

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 200 postów
  • Dołączył wto, 05 mar 13
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 24 lipiec 2013 - 11:33

Witam, przygotowałem dla Was mini poradnik typu jak zrobić wojenne EQ, myślę że będzie on przydatny dla osób które dopiero zaczęły przygodę w VirtualMT2, jest to mój  debiut, jeśli chodzi o poradniki, także proszę o wyrozumiałość ;)
 
Kilka słów wstępu... ;)
 
Aby być tzw "koksem" w wojnach gildii/PvP trzeba zaopatrzyć się w odpowiedni ekwipunek. Nie wystarczą tutaj itemki na jak najwyższy lvl, trzeba też pomyśleć, co te itemy powinny mieć w bonusach. Zacznijmy jednak od podstawowej rzeczy jaką są...
 
 
Itemy wojenne
 
Jeśli chodzi tu o serwer VirtualMT2, mamy do wyboru ogromną ilość przedmiotów, które pozwolą nam wygrać z innym graczem :)
 
Hełm: Polecam Kapelusz Kardynalski ze względu na wbudowany bonus na ludzi, lecz musimy we wcześniejszym hełmie mieć bonus: Silny przeciwko ludziom [20%]. Dla osób o większym budżecie wirtualnym natomiast polecam Boski Kaptur ze względu na ogromną ilość ataku [2000 fizyk||2000magik].
 
Broń: Tutaj mamy prawdziwy arsenał uzbrojenia, wybór zostawiam dla Was, jeśli decydujemy się na broń wojenną, musimy skupić się na 2 rzeczach: Obrażenia umiejętności oraz Silny przeciwko ludziom [jeśli jest oczywiście wykonalne wbicie bonusu Silny przeciwko ludziom]. KD pod PvP obowiązkowe[takie na jakie nas stać oczywiście]3x Silny przeciwko: [Wybór Wasz], chociaż moją sugestią dla szamana jest zrobienie 2 broni PvP [2xKD Silny Przeciwko + KD Powtórki] ze względu na małe DMG z hitów.
 
Zbroja: Wybór też jest duży, tutaj w większości zależy to od naszego poziomu, pomijając zbroję na 150lvl ze względu na wbudowane bonusy[50% na podwójne Yang||50% na podwójne przedmioty], obowiązkowe jest 3xKD[+KD zależy od budżetu] a w nich ma być: KD Witalności, KD Uchylenia, KD Stastusowe[Statusowe zależne od klasy].
 
Buty: Mamy do wyboru: Buty Qlin[Odporność na trucizny], bądź też Buty Zimorodka[Szansa na odbicie ciosu], bogatsi gracze mogą sobie pozwolić na Niebiańskie Buty[Krytyk/Przeszywka].
 
Tarcza: Szeroka gama tarczy do wojen od tych na 61 lvl, po Smocze Tarcze PVP [ze względu na bonusy na klasy], bogatsi oczywiście Boska Tarcza[Odporność na obrażenia/magię] lub Boska PVP[20% odporności na 3 klasy do wyboru].
 
Bransoleta: Do wyboru mamy 2 bransolety: Smoczą [Bonus na ludzi/Przeszywka], musimy pamiętać, by wszystkie bonusy wbijać tutaj w Bransoletkę na 54 lvl[później nie mamy możliwości wbić 20% ludzi], bogatsi obowiązkowo Boska Bransoleta[100k HP/100k PE/100% Silny przeciwko Ludziom].
 
Kolczyki: Do wyboru 2 itemki: Smocze Kolczyki[Niskobudżetowe] oraz Boskie, które są najlepsze na serwerze jeśli chodzi o wojny/PvP[Wysokobudżetowe, ale dają 50%UM]
Naszyjnik: Smoczy naszyjnik[40%ŚR i 200 ataku da kopa naszym skillom], wysokobudżetowcom oczywiście Boski Naszyjnik [60%ŚR, Odporność na trucizny].
 
Same przedmioty dają sporo, ale ważniejsze jest to co mamy w nich czyli...
 
Bonusy wojenne[1-5]
 
Bonusy charakteryzują nasze przedmioty, dają unikalność, jednakże co dobrać by na wojnach mieć większe szanse? :) Wymienię tutaj kilka ważnych bonusów, w które warto zaopatrzyć swoje EQ.
 
-Silny przeciwko Ludziom [max 20% możliwe w broni, kolczykach, tarczy, hełmie i bransoletce] - Bonus strasznie przydatny, ponieważ automatycznie zwiększa nam nasz atak w innego gracza, maxymalnie postawiony bonus przy słabym ABS przeciwnika potrafi złożyć go nawet na jednego skilla... ;)
 
-Odporność na ... [max 15%, możliwe w zbroi, butach, kolczykach, naszyjniku (magiczne w bransoletce i hełmie, jak też i w zbroi) ] - Wyróżniamy kilkanaście odporności, od fizycznych [miecze, 2ręczne, sztylety, strzały, wachlarze, dzwony] po magiczne [magia, błyskawice, ogień (te nas tylko interesują)]. Warto mieć ich jak największą ilość, podstawowe są miecze[pomagają z Wojem/Surą], 2ręczne[Woj], sztylety i strzały[Ninja] oraz magia[Sura/Szaman]. Ogień i błyskawice są mniej istotne, aczkolwiek przydatne przeciwko Szamanom. ;)
 
-Szansa na otrucie/spowolnienie/omdlenie [max 15%, możliwe w broni, hełmie, butach] - pomocne przy walce bonusy uszkodliwiające chwilowo przeciwnika i ułatwiające wygrać. Warto mieć chociaż 2 z tych bonusów [omdlenie/otrucie].
 
-Obrażenia UM[max 30%, w broni i we wbudowanych bonusach w niektorych itemkach] - zwiększają nam obrażenia ze skilli, warto mieć tego bonusu dużo... ;)
 
Bonusów perfekcyjnych nie podaję, ze względu na ich różnorodność, musimy sami sobie dopracować EQ do naszego stylu gry. :P
 
 
Bonusy 6/7
 
Możliwe do wbicia we wszystkich przedmiotach, są identyczne dla wszystkich przedmiotów. Wyróżniamy 2 rodzaje bonusów:
-Silny Przeciwko... [po 15%]
-Odporność na... [po 10%]
 
Moim zdaniem nie opłaca się wbijać bonusów 15/15, ponieważ nie wygramy wojny bez odpowiedniej defensywy... ;) Siły uzyskamy z KD, a odporności na klasy mamy tylko w tarczach, więc polecam EQ 10/10. 10/15 też nie polecam, ze względu na późniejszy brak szacunku u graczy, to po pierwsze, a po drugie max lvl chodzący w klasach musi zrobić 4 komplety boskiego EQ, co zajmuje naprawdę dużo czasu jak gramy w pojedynkę ;)
 
Mamy 8 przedmiotów, w które wbijamy po 2 bonusy, to daje nam łączną ilość bonusów 160%. Możemy podzielić je na:
4 części [po 40% na klasę]
2 części [po 80% na klasę, obowiązek zrobienia 2 kompletów eq]
3 części[60/60/40 na klasy, najbardziej preferowane].
 
Taktyki budowania "klas" zależą od Was, polecam osobiście zrezygnować np z 10% Sury przy 60% na miecze i magię, 10% Woja przy 60% na miecze i 2ręczne, 10% Ninji przy 60% na sztylety i strzały lub 10% na szamana przy 60% na magię, dzwonki lub wachlarze, można nawet zrezygnować z 20%, jeśli mamy Tarczę z odpornością na klasy, olać Szamana, gdy mamy boską tarczę i 60% odporności na magię, w przypadku Boskiej PVP budujemy 10% na klasę której nie mamy w tarczy [odporności po 20% na 3 klasy] do tego co wejdzie. 
 
Po słowie
 
Pamiętajmy, że EQ jest tylko 50% sukcesu, resztę nam da ogranie z postacią oraz doświadczenie. ;)

Bo granie samemu sprawia zabójczą satysfakcję... :D





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: eq, wojenne, poradnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych