Skocz do zawartości

Historyk (aktualizacja) - click Dołączona grafikaZasady Eventów - clickDołączona grafika Licytacje Rybaków - click Dołączona grafika Wycinanka - click


Zdjęcie

Zanim napiszesz ticket



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ZjaraanyArab

ZjaraanyArab

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3017 postów
  • Dołączył śro, 27 mar 13
  • Państwo: Country Flag
  • MiastoSzczєcιи.
  • Województwo:Z.pomorskie
  • Imię:Szymon
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:CandrevaTM
  • Gildia:MσкrσCι
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:Arab / ArabTM


Napisano 15 listopad 2013 - 12:13

virtualmt21602719227__1111.png

Wiele osób ma problem z wysłaniem zgłoszenia, bądź jego poprawnym uzupełnieniem.

Aby wysłać ticketa lub sprawdzić jego status wchodzimy na stronę: www.support.virtualmt2.com.pl

 

virtualmt21602778758__yyyy.png

 

- Imię

- Nick - nazwa postaci z gry

- Adres e-mail, na który ma zostać wysłana odpowiedź

- Wybieramy i wpisujemy temat

(WAŻNE : temat ma być konkretny! Np.: hasło do magazynu, zmiana maila itp.

resztę informacji podajecie w wiadomości)

- Wpisujemy wiadomość

(im krótsza i bardziej zwięzła tym lepiej, piszemy konkrety)

 

 

virtualmt21602778800__is.png

 

 Brak zwrotnego sms z kodem:

 

- Reklamacje kierujemy na http://dotpay.pl/reklamacje/

- WAŻNE: Administracja nie odpowiada za zwrotne sms,

reklamacje rozpatruje firma która prowadzi usługę czyli Dotpay

 

__________________________________________

 

Brak SM (kod jest niepoprawny) :

 

- Login z gry (nie mylić z nickiem)

- Zwrócony kod sms

- Numer telefonu z którego został wysłany sms

- Datę wysłania i datę otrzymania kodu

 

__________________________________________

 

Brak przedmiotu z IS:

 

- Login z gry (nie mylić z nickiem)

- Datę zakupu w IS

WAŻNE: Jeśli nie widzisz zakupionego przedmiotu upewnij się,

że korzystasz z oficjalnej wersji klienta gry)

 

__________________________________________

 

Wiadomość wysłana niezgodnie z regulaminem (punkt 9 regulaminu)

 

Serwis zapewnia obsługę maksymalnie 2 wiadomości SMS/MMS przesłanych z jednego

numeru telefonu w okresie 60 sekund dla wiadomości SMS/MMS o wartości

netto do 9 PLN włącznie, jak również wszystkich wiadomości SMS/MMS

sieci operatorów zagranicznych. Dla wiadomości SMS/MMS o wartości netto

powyżej 9 PLN, o ile nie ustalono inaczej, Serwis zapewnia obsługę

maksymalnie 1 wiadomości SMS/MMS, przesłanej z jednego numeru telefonu w

okresie 20 minut.

 

 

virtualmt21602778959__rrr.png

 

Zmiana e-maila:

 

Tą czynność możesz wykonać samodzielnie www.virtualmt2.pl

__________________________________________

 

Zmiana hasła:

 

Tą czynność możesz wykonać samodzielnie www.virtualmt2.pl

__________________________________________

 

Zgłoszenie gracza łamiącego regulamin

 

 - Nick gracza łamiącego regulamin

- Dowód (ss lub demo)

- WAŻNE: Na dowodzie nick gracza musi być czytelny;

dodatkowo screeny nie mogą być edytowane, musi być widoczna nazwa serwera

__________________________________________

 

Problem z klawiaturą (nie można się poruszać)

 

Podczas pierwszego uruchomienia gry, nie zezwoliłeś zaporze Windows na dodanie reguły.

Samodzielne dodanie reguły - Windows 7 :

panel sterowania → zapora systemu Windows → reguły przychodzące → dodaj nowa

reguła  typ reguły program  dalej  i tu musimy wskazać lokalizację pliku virtualmt2.exe

__________________________________________

 

Problem z połączeniem - serwer offline

 

- Zbyt długo wyświetlający się napis

"Zostaniesz połączony z serwerem" - chwilowe przeciążenie bazy danych.

- Trzy kropki przy statusie kanału - prawdopodobnie na serwerze trwają prace

konserwacyjne, lub awarii uległ jeden z kanałów - w razie awarii skrypt

monitorujący ilość połączeń kanału pierwszego uruchomi ponownie

wyłączony kanał w przeciągu 5 minut, jeśli ilość połączeń na zewnętrznym

porcie uszkodzonego kanału spadnie poniżej 10ppk/s

- Nie można wejść na stronę główną / status serwera offline - prawdopodobnie trwa

restart maszyny, Perm ban na adres IP, lub z adresu IP z którego

próbujesz się połączyć była jakakolwiek próba ingerencji w protokół

TCP/IP ICM UDP - Czas blokady w przypadku ataku zależna od szkodliwości.

 

 

virtualmt21602779236__ts3.png

 

Kanały VIP, Prośby o kanały proszę kierować do administracji [HA] oraz [GM].

Adres serwera Teamspeak3 : virtualmt2.pl port 9987 - lub przez przeglądarkie http://www.teamspeak.../virtualmt2.pl/

__________________________________________

 

CZEGO NIE PISZEMY

 Kradzież konta!!!

Każdy gracz sam odpowiada za swoje konto.

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za eq/transakcje/konta graczy.

__________________________________________

 

WAŻNE!!

Administracja nigdy nie poprosi o Twoje hasło!! wiadomości od GMa są

poprzedzone prefiksem [GM].

Lista członów Teamu jest dostępna na forum.

__________________________________________

 

Administracja nie odpisuje na tickiety typu "GM daj mi coś, GM mogę zostać GM, Chcę

kupić GM, Podaj numer GG, Chcę z tobą pogadać na skype, Kuba to mój

najlepszy kolega ale gra na czitach, Pojechałem do kościoła a jak

wróciłem to moje konto było zablokowane" etc.


Użytkownik Charmed edytował ten post 15 październik 2020 - 15:32
Aktualizacja 15.10.2020 r.

  • NaćpanyColą lubi to

#2 Charmed

Charmed

    Wikipedia VirtualMT2

  • Dział Handlowy
  • PipPipPipPip
  • 891 postów
  • Dołączył pon, 29 cze 15
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lódzkie
  • Płeć:Kobieta
  • Nick w grze:Carmen
  • Gildia:Despotic
  • Królestwo:Shinsoo


Napisano 15 październik 2020 - 15:34

Aktualizacja Poradnika 15.10.2020 r. 

  • Aktualizacja szaty graficznej

  • scarleth lubi to

cc561c8aa232c73409c5e5b71cc76eac06dd6ad8






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Ważne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych