Zbyt tłoczny się serwer robi, a to na oponkach, a to na dt. Niskie lvle chcą mieć możliwość wybicia (ale nie że w kilka dni 100kb tylko zarobienie na eq z kd 7, smocze, peta), a wyższe lvle chcą zachować status czy elitarność. Zmiany są potrzebne, ale nie w postaci dzielenia graczy, bo ten serwer straci swój smak. To trochę jak gothic, gdzie zaczynałeś bez niczego, byłeś śmieciem, najsłabsze potworki miały cie na 2 hity, nie można było wchodzić do lasu bo moby za silne, a na orki to już w ogóle, ale wraz z czasem przykoksowało się i już byłeś kimś. Mimo tego że grało się w środowisku znacznie silniejszych postaci to nadal ta gra potrafi wciągać i jest super. Potrzeba tylko odrobiny motywacji oraz czasu i głowy na karku!
Bardzo boli mnie że nasz serwer nie posiada linii fabularnej - tylko, przepraszam za szczerość ale tak jest, prymitywny biolog. Wiem, że Administracja boi się tego że ludzie będą zakładali multi żeby zarabiać na nagrodach, ale jeżeli nie dacie możliwości zarobku niższym lvlom (ciekawych metod a nie kopanie rudy) to serwer może nie padnie, ale będzie grało mniej i mniej nowych ludzi. Możecie go reklamować, ale ktoś pogra tydzień i zobaczy że lipnie mu idzie to pójdzie na jakiś easy.
Bardzo bym prosił Admina o odpowiedź na pytanie: Czy planujecie stworzenie zadań, fabuły, zbudowania jakiegoś klimatu gry, ścieżek rozwoju a nie tylko klepania biologa (który uważam że jest potrzebny, do bonusów nie mam zarzutu ale moim zdaniem potrzeba czegoś więcej)?
Ciekawe zadania odciążyłyby czysto zarobkowe mapy, świeżacy by mogli coś osiągnąć bez konieczności wyłącznie dropienia na oponce, a gracze 135lvl z razadorami na oponkach też by mieli jakieś zajęcie (TYLKO ŻEBY NIE MOŻNA BYŁO "KUPIĆ" QUESTÓW JAK BIOLOGA!)
Jeżeli dotrwaliście do końca wypowiedzi jestem bardzo wdzięczny i proszę o konstruktywną krytykę, argumenty za i przeciw lub o zwykłe komentarze.
Pozdrawiam