ZBUGOWANY PASEK HP BOSSÓW
Hejka.
Tworzę nowy temat odnośnie zbugowanego paska HP niektórych Bossów znajdujących się na serwerze, ponieważ zdaniem niektórych osób nie zostało to dobrze opisane w poprzednim poście.
Zapewne większość graczy mających już jakieś doświadczenie na serwerze zauważyło, że niektóre Bossy mają pasek HP, który jednak nie działa tak jak powinien.
Krótko mówiąc, podczas bicia Bossa pasek, który powinien schodzić niżej przykładowo od 100% do 50% itd. zaczyna on spadać przykładowo od 4% do 0% i tak kilka/kilkanaście razy, aż do jego zbicia.
Właśnie przez takie działanie gracze są zdezorientowani i nie wiedzą tak naprawdę, jak długo jeszcze muszą bić stworka albo czy w ogóle mają szansę na jego zbicie.
Liczenie każdego paska HP jest uciążliwe, tym bardziej, że wąskie grono graczy tak naprawdę zna ilość pasków HP każdego z Bossów, gdzie jest on zbugowany.
Takich osób to ze świecą szukać!
Naprawa tej usterki spowodowałaby znaczną poprawę, gdyż gracz wybierając się na dany dungeon wiedziałby, czy ma szansę na jego wykonanie, czy może jednak musi jeszcze wzmocnić swój ekwipunek.
Osobiście uważam, że najbardziej wprowadzenia takiej zmiany wymagałyby: Elitarne Naginii, Elitarny Zord oraz wszystkie Bossy znajdujące się w Kryształowej Komnacie.
Dorzucam tutaj kilka zrzutów ekranu dla zobrazowania całej sytuacji.
Podsumowując, chciałabym żeby Administracja wyraziła swoją opinię na ten temat i dała znać, czy zostanie wzięte pod uwagę naprawienie tej usterki.
Zachęcam też do wyrażenia swojego zdania pod moim postem.
Pozdrawiam