Skocz do zawartości

Historyk (aktualizacja) - click Dołączona grafikaZasady Eventów - click Dołączona grafika Czarne Skrzynki - click Dołączona grafika Komiks - click


Zdjęcie

Jaka broń? Jakie bony?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mälstrom

Mälstrom

    Inteligent

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1806 postów
  • Dołączył sob, 19 maj 12
  • MiastoDom starców
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Malstrom
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 26 maj 2013 - 18:10

*
Popularny

Bardzo wielu graczy na okrągło tworzy tematy pytające, jaka jest najlepsza broń dla... Co lepsze, sr czy um etc.

Dlatego postanowiłem utworzyć ten poradnik, gdzie będzie wszystko dokładnie opisane i wyjaśnione.

 

Wojownik ~ Body

Jest to postać o dużym dmg, jednak o słabych skillach, więc najlepiej się skupić na wartości zwykłego ataku. Aura dodaje średnio 800 ataku, do tego berserk maksymalizuje szybkość możliwego ataku z hitów - kolejne argumenty potwierdzające, że bodym lepiej bić z hitów. Najlepszą bronią w tym przypadku będzie maczuga, która dodaje 600 ataku. Wielu graczy wybiera oss, aczkolwiek jest błędną tezą, że jest to dobra broń dla wojownika. To raczej broń stworzona dla sury. Skoro wojownik body bije z hitów, po co mu szansa na kryta? Do tego te okropnie małe obrażenia... Po osiągnięciu 120 lvlu zalecam dalej bić maczą, albo przerzucić się na glorkę. W przypadku tego drugiego polecam również wbić w butach i naszyjnikach 15% na omdlenie. Tym sposobem osiągniemy 60% szansy na omdlenie, a więc średnio co drugi hit będzie omdlewał. Po 150 lvlu dobrze jest mieć błękita albo magika - mając te bronie skille robią się dużo lepsze, można więc zacząć robić um. Są to bronie, jakie mogą być do samego 250 lvla. Zalecam jednak w 200 lvlu zrobić sobie katanę (z wcześniej wspomnianej glorii), gdyż ma duże dmg, dobre zarówno pod hity, jak i na skille.. A ponadto, z niej zrobimy tasaka.

Nie róbmy sobie na bodym również dwuręcznych, ewentualnie później, gdy skille zadają duże obrażenia (virtualmt2 miecz). Jednak do 250 zalecane są jednoręki, w których będzie wbite sr 45+ albo 20 luda, w przypadku katany/magika 18+ um

 

Wojownik ~ Mental

Jest to postać o ogromnej mocy skilli. Na początku dobrze jest się skupić na dwuręce, najlepiej na nefrytowym, ewentualnie na maczy. Po 120 lvlu wielu wybiera szpon - otóż nie. Zdecydowanie nie jest to wskazane, jak i glorka, która jest dobra, ale nie na mentala. Więc zostajemy na nefrycie i maczy do samego 150. Tam najlepszą bronią będzie zdecydowanie magik. Może być też błękit, jednak z magika obrażenia będą zauważalnie większe. Z magikiem możemy drążyć do samego 250, jest jednak druga opcja - imperator, którego robimy z nefryta. Dodaje 50 siły, ponadto robimy z niego virtualmt2 miecz, w którym można mieć 2x luda. Wybór zależy już od gracza - czy będzie bił magikiem, czy imperatorem - tu są plusy i minusy... Jak kto woli. W broniach na mentala oczywiście obrażenia umiejętności (nie poddawać się złudzeniu, że 2x lud w broni będzie lepszy od um).

 

Ninja ~ Dagger

Zależy od gustu gracza, czy woli bić z hitów czy ze skilli - ninja ma dobre dmg zarówno do jednego, jak i do drugiego. W przypadku bicia ze skilli, zaleca się korzystać z konch. Robienie um w wodnych jest wręcz przestępstwem. Wodne noże to broń o małej ilości magicznego ataku, do tego bon na przeszywkę... Zasada jest prosta - ten, który bije ze skilli, robi konchy --> skaraby --> zombie --> virtualmt2 nóż. Natomiast ten, który tnie hitami, wodne --> igły --> trolle --> virtualmt2 noże. W drugim przypadku możliwe zrobienie 2x luda w później przetopionych virtualach.

 

Ninja ~ Archer

Kolejna postać, która jest psuta przez graczy robiących w łukach um. Archer ma słabe skille, natomiast bardzo dobrze bije z hitów (ze strzał). Do tego mało osób posiada "uchyłkę na strzały". Dlatego robimy w łukach sr. Ewentualnie na wyższych levelach, przy krwi i boskich kolcach można się pokusić o um, co będzie owocowało dużymi obrażeniami. Na początku wielu wybiera łuk najwyższego - kolejny błąd graczy. Naj to łuk o - mówiąc wprost - zlamionych bonach. Zwiększa się zasięg strzał, ale moc jest słaba (a już wgl ze skilli). Łuk przetapiany z naja, mistyk jest równie zlamiony, co poprzednik, gdyż ma bon "szansa na otrucie" (po co robić szansę na trucie, skoro skill "zatruta strzała" ma 100% na otrucie...). Dlatego polecam na początku zrobić łuk furii, który doda niemało ataku. Jeżeli później będziemy chcieli bić ze skilli, ulepszamy dalej do diabelskiego łuku. Jeżeli pozostaniemy przy strzałach - robimy anielski z łuku niebios. Niemal w każdym łuku jest możliwe sr/um i 2x lud. Więc w zależności, czy chcemy bić ze skilli, czy ze strzał, robimy w łukach na 80-99 lv 2x luda i sr/um.

 

Szaman ~ smok

Postać używana najczęściej jako buff. Ogólnie szaman ma ogromne dmg, i całkiem niesłabe skille. Mówi się, że słabe, gdyż wystarczy mieć odporność na magię. Ale mając krew i boskie kolce, można nieźle pocisnąć ze skilli. Dlatego w większości broni robimy um. Dobrze mieć też broń do expa z sr, żeby pocisnąć z hitów - obrażenia też niemałe, zwłaszcza, że bardzo niewiele osób ma abs na szamana - uważają to za bezsens, a potem leżą... Robimy więc bronie od sdd aż po królewskie berło. Wszystkie bronie po drodze mają wbudowany bon szybkości zaklęcia. Mając królewskie berło, można prawie bez przerwy cisnąć talizmanami i smokami.

 

Szaman ~ healer

I jest nasz leader. Postać typowo pod hity, ma ogromne obrażenia. Skille raczej to zatrzymywania i osłabiania. Największą mocą jest hit. Tu zdecydowanie sr, gdyż skille nie są robione pod obrażenia. Tą postacią powinni grać tylko ci, co potrafią nią grać. A mało jest takich. Więc w każdej broni robimy sr, dobrze, żeby miała wartość ataku, a więc nimfa --> ...... --> gwiazda śmierci i dzida zemsty, które zwiększają wartość ataku.

 

Sura ~ Weapon

Postać o nienajwiększym dmg i o nienajwiększych obrażeniach ze skilli. Mimo to dobrze radzi sobie w potyczkach i bitwach. Mając 3 skille wspomagające, dwa ofensywne i jeden osłabiający (rozpro), staje się potężnym przeciwnikiem. Tutaj znowu zależy od gustu gracza, czy zrobi eq na hity, czy na skille. Polecam jednak skille, ponieważ odporność na surę jest głównym elementem większości wojenek, a więc z hitów nie pociśniemy. Warto natomiast zainwestować w um. Obrażenia może nie będą największe, ale wspierane wspomagaczami, przy rozpro, czynią surę trudnym do pokonania wojownikiem. Tutaj, podobnie jak na wojowniku, najlepsza będzie macza i glorka, później magik i katana, na niższych levelach wskazane oss/gniew. Nie ulegać złudzeniu, że zatruty miecz diabła i skrzydła są jakimiś dobrymi broniami - otóż nie. Ewentualnie zatruty, z którego robi się virtualmt2 grot może stanowić jakąś wartość. Um/Sr od upodobania.

 

Sura ~ black magic

Co tu dużo mówić... Nie opłaca się nim grać. Bo tutaj, mając nawet pro eq (krew, boskie kolce, magik itp.) obrażenia są słabe, zwłaszcza, gdy przeciwnik posiada dużo odporności na magię. Może być jakąś trudnością w pvp, gdy posiada dużo regeneracji, stoi w miejscu i miota skillami. Jednak gdy przeciwnik posiada odporność na surę i na magię, ten praktycznie nic mu nie robi. Mimo to ciężko powalić w pvp surę bm, gdyż ma ochronę niwelującą 60% ataku przeciwnika. W broniach robimy oczywiście um.

 

 

 

 

Cóż, to by było na tyle :P Nie streszczałem zbytnio, gdyż nie tworzyłem tego poradnika z myślą, że ktoś go będzie w całości czytał :) Jak ktoś będzie potrzebował, znajdzie dział i przeczyta tyle, ile potrzebuje ^_^ Jeśli coś pokręciłem (zdarza się), piszcie bez krępacji :)


Użytkownik xXɱαȴʂƭƦоɱXx edytował ten post 26 maj 2013 - 18:11


#2 ♣Joony♣

♣Joony♣

    Profesjonalista

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2348 postów
  • Dołączył nie, 23 gru 12

Napisano 26 maj 2013 - 18:12

Masz lajka KOXIE !


  • ISaMiks lubi to

#3 Necrom13/Krystian

Necrom13/Krystian

    Komentator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1282 postów
  • Dołączył wto, 01 sty 13
  • MiastoKujawsko Pomorskie
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 26 maj 2013 - 18:12

postarałeś się leci + ;d

[font="'comic sans ms', cursive;"][color=#000000;]Pomogłem ? Daj Lubię To[/color][/font]  :wub:


#4 paczka

paczka

    mrglglrglmrgl!

  • Globtroter
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2551 postów
  • Dołączył wto, 13 lis 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Pomorskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:RetrieveR
  • Gildia:TeAmo
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:paczka


Napisano 26 maj 2013 - 18:14

niezle ;] masz +


Dołączona grafika


#5 bambusek

bambusek

    Inteligent

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1833 postów
  • Dołączył śro, 29 lut 12


Napisano 26 maj 2013 - 18:26

z tym imperatorem to jest głupota bo bije tyle co szpon w postać 1lvl z tym samym kd i podobnym um oboma wyciskałem na 200lvlu 1,5kk nawet z impkiem niecałe 


rudzi szczerbaci z małymi pindolkami mają zakaz wstępu na serwer!


#6 BlackShinigami

BlackShinigami

    Słaby pisarz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 323 postów
  • Dołączył wto, 06 lis 12

Napisano 26 maj 2013 - 18:28

wydaje mi sie ze healer to tylko na bossy :P . Smok lepsze skille . Buffy i hity. Ale to moja opinia

Dołączona grafika

Image by BlackShinigami


#7 ! Dejf ™

! Dejf ™

    Słaby pisarz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Dołączył nie, 28 kwi 13

Napisano 26 maj 2013 - 18:29

Tak własnie zbiera sie LIKE :) ( +)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych