Możliwość handlowania w Tobole bryłkami
#47
Napisano 03 czerwiec 2013 - 20:20
ja sie też na tym nie znam. ale czytając Twoją wypowiedź a tym temacie to mniej wiecej opisałes swoje przypuszczenie jak działa funkcja transportacji przeróżnych rzeczy z jednego konta na drugie.
Możliwe ze też i tak działa toboł. A jeżeli tak działa to do przebiegu funkcjonowania tobołu możnaby było dodać taką opcje by handel wymieniony na początku tego postu działał prawidłowo
#48
Napisano 03 czerwiec 2013 - 23:50
To jest prawie nie wykonalne.
Najpierw trzeba napisać questa który będzie działał na zasadzie tobołka + opcja sprzedaży za bryłkę ( tak pojedynczo do 15k) quest musi sprawdzać czy gracz posiada tyle bryłek czy kupujący ma miejsce na tyle bryłek itp -- prawie nie wykonalne i za dużo pisania aby były jakieś korzyści.
Druga sprawa jeżeli znajdziemy czas i napiszemy pierwszego questa to teraz zajmiemy się druga sprawa czyli przekazanie itemu i tu opcja jest bardziej skomplikowana (choć dla tych co się znają prosta) musimy sprawdzić czy item się znajduje na koncie o jakim id itp potem go przenieś do drugiego gracza, gdzie znów musimy sprawdzić czy posiada wolny slot i które to miejsce. Gdy już to się zrobi trzeba sprawdzić czy item praktycznie znajduje się na koncie drugiego gracza i czy się nie zdublował. -- wiec tez trochę pisanie i nie wiem czy by się chciało komuś pisac
Szczeka mi opadla. Jakeigo questa? chyba miales na mysli skrypt. Skrypt jest juz gotowy, wystarczy przerobic istniejacy juz na pobieranie yang, na brylki.
Przepraszam, wystarczy... Zle slowo. Serwer zapisuje dane kazdej postaci, jakie itemy sie na niej znajduja i w jakiej ilosci, wiec pobieranie brylek mogloby korzystac z tej bazy. Chyba jedynym problemem jest to, czy bedzie to dzialalo tak, jak powinno. Pobieranie danych z bazy danych naszych postaci jednoczesnie przez np. 300 tobołów moze wywolac mase bledow.
Oczywiscie nie jestem zadnym ekspertem, smialo wytykajcie bledy (konstruktywnie prosze).
#49
Napisano 04 czerwiec 2013 - 11:40
Nie ma sensu......
#50
Napisano 04 czerwiec 2013 - 14:01
Szczeka mi opadla. Jakeigo questa? chyba miales na mysli skrypt. Skrypt jest juz gotowy, wystarczy przerobic istniejacy juz na pobieranie yang, na brylki.
Przepraszam, wystarczy... Zle slowo. Serwer zapisuje dane kazdej postaci, jakie itemy sie na niej znajduja i w jakiej ilosci, wiec pobieranie brylek mogloby korzystac z tej bazy. Chyba jedynym problemem jest to, czy bedzie to dzialalo tak, jak powinno. Pobieranie danych z bazy danych naszych postaci jednoczesnie przez np. 300 tobołów moze wywolac mase bledow.
Oczywiscie nie jestem zadnym ekspertem, smialo wytykajcie bledy (konstruktywnie prosze).
To mi opadła wklej mi tu ten gotowy skrypt w ktorym wedlug ciebie yangi mozna zamienic na bryłki . a co do daleszej twojej wypowiedzi to nie rozumiem
#51
Napisano 04 czerwiec 2013 - 14:30
To mi opadła wklej mi tu ten gotowy skrypt w ktorym wedlug ciebie yangi mozna zamienic na bryłki . a co do daleszej twojej wypowiedzi to nie rozumiem
Nie jestem w jego posiadaniu, ale skoro handlowanie za pomoca tobolka dziala, to chyba musi byc skrypt ktory za to odpowiada, prawda?
A co do Twojego niezrozumienia mojej wypowiedzi, to sie nie dziwie, ze nic nie skumales.
trzeba napisać questa który będzie działał na zasadzie tobołka - bezcenne xD
#52
Napisano 04 czerwiec 2013 - 14:47
Może rozumowanie zostawmy Adminowi albo debatujmy w spamowisku, nie zaśmiecajmy tego tematu koledzy. Na razie to jak sądzę najrozsądniej się Sindbad wypowiedział... Myślę, że to by mogło wejść, ale myślę, że trochę poczekamy Mimo wszystko zachęcam do tworzenia kolejnych pomysłów, jak może wyglądać owa transakcja. Ponadto rozwiązałoby to problem z wagonami i z niemieszczącą się ilością brył w handlu.
[color=#a9a9a9;][font="georgia, serif;"]Don't expect for others help. In the end we are always alone. There will survive only those who know how look themselves after.[/color][/font]
#53
Napisano 04 czerwiec 2013 - 17:53
Podoba mi się, ZA!
#54
Napisano 06 czerwiec 2013 - 14:47
Ciekawy pomysł ale dużo z tym roboty .... testy beta itp.
#55
Napisano 06 czerwiec 2013 - 16:08
Zajebisty pomysł.
Np masz duzo itemkw na sell wystawiasz w takim tobole, wbisujesz iles tam bryłek. i zeby była jakas blokada do tego ze jak nie masz miejsca na tyle bryłek ile wpisałes to nie mozesz wystawic itemku, i myśle ze wielu graczy by z tego kozystało poniewaz ciągle spamią ze sprzedam to i to, a tak by mozna sb wystawić w sklepiku, metka zostawić odpalonego i jakiś czas masz wolny dla sb i nie było by problemu "ja sellam fenka za 2,6 to dajesz mi 200b przed" a potem ze ten i ten okradł!
Tyle z mojej strony !
za to 7 dni...
A nawiązując do tematu były i nie będzie takie coś wprowadzone. Popatrzcie w archiwum propozycji i dopiero zakładajcie tematy...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych