Śmieszek, dnia 08 Marz 2024 - 15:14, napisał: 
Brak konieczności pakowania petów do króla fenka oraz zmiena ulep potrzebnych do spakowania petów typu jaś to coś co powinno być już dawno. Do pakowania Jasia proponuję użyć ulep z v3, które tylko zawadzają( tak początkowo nie będzie to duży koszt na spakowanie z czasem sytuacja się unormuje) ewentualnie śmieciowe ulepy z pradawki.
Balans klas pvm: ninja fajny, ale szamanem też bym pyknął.
Balans pvp: Bm jest zbyt duża bestią, jakieś podbicie dmg dla innych klas coś?
Propozycja: przy biciu z mounta brak odpychania bossów( delikatnie mija to się z celem walenie hita, bądź używanie pelerynki i bieg pod ścianę)
Naprawienie systemu ulepszeń oraz dropu:
Przykład kd robione u npc. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że można to nazwać rng, jak często wygląda to tak, że jak wejdzie 1 kd to jest moment, w którym możemy zrobić takich z 5 i wszystkie wejdą, a potem przez dłuższy czas te same kd pali.( prawdopodobnie słabo opisałem o co mi chodzi, ale kto palił kd ten w temacie).
Jeśli chodzi o drop typowy przykład z zorda:
1 dnia dropią łezki
2 dnia dropią olejki
3 dnia coś tam innego itd.
Prosiłbym o bardziej rng bez tych śmiesznych manipulacji dropem( tak wiem dropu nikt nie zmieniał XD)
Ity low lv nie wymagające ulep: można tam dać 100% na ulepszenie? Jaki sens jest palić yangi przy 30%?
Proponuję dodać drop starych rud do nemere. Powód? Biżu niebiańskie i boskie.
Proponuję dodać możliwość zdobycia nowych rud z jakiegoś bossa( z jakiego kwestia " do dogadania"). Powodem jest to, że nie każdy jest w stanie odpalić te 4 konta, żeby kopać na kopalni. Poza tym nie po to robię eq exp, żeby zostać lepszym górnikiem XD.
Jak coś wymyślę to może jeszcze coś napisze. Pozdrawiam i przesyłam buziaczki Młody Shadowowy
Sposób pakowania początkowych petsów aż do petsów typu Jaś należałoby ustalić np. poprzez jakąś ankietę po konsultacji z conajmniej kilkoma graczami zaprawionymi w handlu i Administracją. Osobiście uważam, że każdy pet mógłby pozostać z koniecznością zapakowania go, bo jednak to pozwala na utrzymanie jakiejkolwiek wartości wymaganych ulepszaczy. Natomiast Jaśki to juz trochę taki pewnego rodzaju midgame i tutaj w mojej opinii należałoby zachować ich wartość na nieco wyższym poziomie, ale przy odstąpieniu od pomysłu 50% na zapakowanie.
Propozycja z biciem z mounta brzmi jak ciekawe rozwiązanie, rzeczywiście mogłoby to przywrócić inne klasy do zycia w zakresie PVM
Rozumiem, że w przypadku wytwarzania KD masz na myśli coś na wzór bramki czasowej w trakcie której KD wchodzą a w innych momentach już nie da rady?
Mi osobiście cięzko się wypowiedzieć, bo wszystkie kd jakie chciałem zrobić po prostu spaliło
W tym przypadku Administracja musiałaby się wypowiedzieć szerzej na ten temat. 
Co do dropu: Ja sam osobiście wole jak wszystko zależy od rng niż ew. odgórnych ustaleń. Fajnie jakby wypowiedzieli się też inni gracze na ten temat.
Ulepszanie itemów niewymagających ulepszaczy: Rzeczywiście 30% to trochę mało i z czasem może to delikatnie frustrować, ale uważam to za dość normalne rozciąganie w czasie niektórych czynności, jedynie to zamiast 100% jak w Twojej propozycji zaproponowałbym może jakieś 70%? niech popali trochę, ale z umiarem
Drop starych rud z Nemere: Rzeczywiście, mogłoby to mieć jakiś sens, pod warunkiem ograniczenia dropiącej ilości np do kilku/kilkunastu sztuk na 1 dungeon lub do kilkuset sztuk/dzień. Możnaby tutaj zasugerować mnóstwo rozwiązań. Górnictwo jest jedną z wizytówek Virtuala. Żal byłoby zabić ten segment tym bardziej, że jest to źródło zarobku u początkujących graczy.
Drop nowych rud z Bossów: jak w przypadku nemere, odpowiednia kalibracja miałaby sens, trzeba to natomiast bardzo dobrze wyważyć.
Jak najbardziej zapraszam do podrzucania następnych pomysłów. Jako gracze nie jesteśmy tylko od grania! Jesteśmy też od tego aby nam wszystkim żyło się lepiej!
Pozdrawiam 