Sprawa z kluczem wygląda następująco :
- Albo leci z pierwszego spota.
- Albo po ładnych 5-15 minutach, gdy na ziemi leżą dziesiątki złych kluczy.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:21
Sprawa z kluczem wygląda następująco :
- Albo leci z pierwszego spota.
- Albo po ładnych 5-15 minutach, gdy na ziemi leżą dziesiątki złych kluczy.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:25
ferdi, dnia 14 Kwie 2015 - 10:19, napisał:
kiedyś robiło sie ją w 10 min i tylko napisz że oginska sprzedajesz to 1 min i nie było
teraz jest 20 min i tylko lodzie,amulety schodzą a lodzie moim zdaniem gorzej dropią niż ogniska nie chodzi mi o to żeby mapke w 4 min zrobić
tylko żeby dało ją sie w 15 min spokojni zrobić
jeżeli chodzi o ten klucz często dropi mi tak po 2-3 spotach ale czasmi zdarza sie że nawet i 8 spotów trzeba wziąć żeby drópł
Kiedyś to się robiło mapę w 40 minut 4 postaciami w PT, a jeśli chodzi o wyścigi i bicie rekordów w szybkości robienia mapy, to podczas kolejnej przerwy troszkę ułatwimy zdobycie klucza.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:30
wiedziałem że o tym wspomnisz tak tylko żeby to sie dalej tak ciągneło to kto by to wszystko zrobił
a nie można było coś przy tych posejdonach pokombinować trochę ? zmniejszyć ich troszeczkę hp albo żeby więcej w nie sie trochę biło ?
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:36
ferdi, dnia 14 Kwie 2015 - 10:30, napisał:
wiedziałem że o tym wspomnisz
tak tylko żeby to sie dalej tak ciągneło to kto by to wszystko zrobił
a nie można było coś przy tych posejdonach pokombinować trochę ? zmniejszyć ich troszeczkę hp albo żeby więcej w nie sie trochę biło ?
Można ...wszystko można tylko powiedz mi na który lvl jest ten dungeon na 1 czy na 250? Bo jeśli na 250 to nie widzę sensu zmniejszania poziomu trudności mapy który i tak na dzień dzisiejszy = zero.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:37
Admin, dnia 14 Kwie 2015 - 10:36, napisał:
Można ...wszystko można tylko powiedz mi na który lvl jest ten dungeon na 1 czy na 250? Bo jeśli na 250 to nie widzę sensu zmniejszania poziomu trudności mapy który i tak na dzień dzisiejszy = zero.
Jedynym problemem jest omdlenie. Nawet jeden boss potrafi omdlić do trzech razy podczas bicia go. HP bossów i ich siła jest OK.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:42
ZjaraanyArab, dnia 14 Kwie 2015 - 10:37, napisał:
Jedynym problemem jest omdlenie. Nawet jeden boss potrafi omdlić do trzech razy podczas bicia go. HP bossów i ich siła jest OK.
No dobrze dziś mam sporo czasu, więc jeśli masz scenariusz mapy który nie będzie się opierał na 2 punktach z czego jedyną trudnością będzie znalezienie kogoś do PT i kliknięcie na strażnika pod DT, to z chęcią wysłucham.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:48
Admin, dnia 14 Kwie 2015 - 10:42, napisał:
No dobrze dziś mam sporo czasu, więc jeśli masz scenariusz mapy który nie będzie się opierał na 2 punktach z czego jedyną trudnością będzie znalezienie kogoś do PT i kliknięcie na strażnika pod DT, to z chęcią wysłucham.
Za mocno bierzesz to do Siebie. Chodzi tu o opisanie problemu tak ? Znalazłem go i chcę się dowiedzieć czy jest możliwość tego naprawy czy tak po prostu wynika z Twojego pomysłu na mapę. Robię EQ do expa warte kilka tysięcy brył tylko po to aby robić to samo co gracz ze słabszym EQ ? EQ jest udoskonalane aby te mapy robiło się sprawniej i bardziej lekko. Logika METINA. A skoro jeden boss mnie tak mdli, że ledwo go zdążę ubić to po co robię to lepsze EQ ?
Jeśli masz dziś więcej czasu, to polecam poczytać spokojną książkę. Bo nie potrzebne są tu nerwy.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 09:57
Nie skomentuje tego, w każdym razie wiem postęp techniczny idzie do przodu z tym że nie koniecznie przez komputer odczytasz czyjeś jak to powiedziałeś "nerwy".
Tak że jeśli chcesz dalej wróżyć z fusów to polecam radykalną zmianę, bo zdaje się na ocenie wirtualnych przyjaciół za pomocą korespondencji za pomocą komputera nie jednokrotnie się przejechałeś.
Napisano 14 kwiecień 2015 - 10:02
Użytkownik ρσℓιρєк ♥ edytował ten post 14 kwiecień 2015 - 11:08
Napisano 14 kwiecień 2015 - 10:53
Jakby tak jeszcze szkaty przynęt dropiły z Posejdonów było by super, a co do trudności to na jednej mapie bossy omdlewają i rzucają strasznie a na kolejnej jest spokój. Moim zdaniem różnica pomiędzy warownią i zbrojownią w poziomie trudności w obecnym stanie jest ogromna no ale ogniska i łodzie są w cenie więc warto się pomęczyć
Widzę Cię !
Napisano 14 kwiecień 2015 - 12:04
Powiem tak Posejdony jak Posejdony drop z nich gówniany ^^ Za ta na zbrojowni ułatwienie dość spore ale Broń robi się do 20 więc to omdlenie zadawane przez posejdony można było by zredukować skoro jest taki lament a ulep nie wiem czy adminie zauważyłeś kupić nie idzie zebrać 100 Łodzi przez kupowanie to gruby tydzień chyba że ktoś płaci jak za ogniska Wcześniej ulep było od groma weszły otchłani do IS i nic ulep kupić nie idzie albo tak jak mówię zbierać rok na jedno palenie kupując (Nie dosłownie ) albo latać przy czym ja nie mam czasu i lepiej mi się ulepki kupowało niż dropiło bo ten drop jest jaki jest w sumie nie będę o nim mówił .
Napisano 14 kwiecień 2015 - 12:55
macie 7 posejdonow i straznikow z kazdego leci dobry drop chyba lepiej pomeczyc sie i zebrac sporo ulep niz jak kiedys trzeba bylo zrobic kilka waro,zbrojo aby dzis uzyskac taki efekt + do tego nie loga z mapek tak jak bylo przed aktualizacja
wy najlepiej chcielibyscie zdobyc duzo za nie wiele chodzi mi o to by np mapa trwala 5min i 1 pietro z bosami ktore maja 5hp
na eq trzeba poswiecic czasu co aktualizacja wprowadzaja zmiany na lepsze a wy dalej Za malo! zle! ...
[color=#00ff00;]Yoszimitsu [/color][color=#008000;](Kup taniej sprzedaj drożej)[/color]
Napisano 14 kwiecień 2015 - 13:08
melistov, dnia 14 Kwie 2015 - 13:55, napisał:
macie 7 posejdonow i straznikow z kazdego leci dobry drop chyba lepiej pomeczyc sie i zebrac sporo ulep niz jak kiedys trzeba bylo zrobic kilka waro,zbrojo aby dzis uzyskac taki efekt + do tego nie loga z mapek tak jak bylo przed aktualizacja
wy najlepiej chcielibyscie zdobyc duzo za nie wiele chodzi mi o to by np mapa trwala 5min i 1 pietro z bosami ktore maja 5hp
na eq trzeba poswiecic czasu co aktualizacja wprowadzaja zmiany na lepsze a wy dalej Za malo! zle! ...
ta i ja sprzedam z tych posejdonów ulepy i zarobie 8b nic tylko zbroje ulepszac
a z loganiem to u mnie sie to zdarza często porostu jakiś chwilowy lag i mojego konta do bicia już nie ma niestety
Napisano 14 kwiecień 2015 - 13:39
8b to ci z jednego posejdona wyleci jak masz lagi to po co wgl robisz mapki jak bd cie wywalac to nawet jak beda zmiany nic nie zarobisz
[color=#00ff00;]Yoszimitsu [/color][color=#008000;](Kup taniej sprzedaj drożej)[/color]
Napisano 14 kwiecień 2015 - 14:23
mówicie warto się pomęczyć może i warto jak się ma jakieś runiczne do expa bo większości nie robi już różnicy mając takie eq i potrafią teraz zrobić waro w takim czasie jak ci z słabszym eq w poprzedniej warowni przed aktualizacja
serwer się rozwija to dobrze ale więcej patrzy na graczy juz dobrze wyposażonych dodaje im przynęty na Runicznych dangeonach żeby już na otachlani mogli robić do tego zarobic przez ulpy a w zamian dodawaj pietra i więcej posejdonów do ubicia po co aby zachować równowagę jakąś ?
a Ci słabsi mogą się męczyć? ;> to nie jest fair
Skoro gracze już taki poziom osiągli to nie potrzeba zmian tylko czegoś nowego żeby to nie zaburzyło gry słabszym graczom
albo po prostu powiedziec im żeby sb odpuscili mapki poszli kopać rudy bez pier***enia niepotrzebnego w tematach na forum.
bo po co sie meczyli klepac eq jak prze zmiany to ciągle za mało żeby coś dalej osiągnąć
Rynek serwera VirtualMT2 →
Oferty przedawnione →
WarowniaNapisany przez lMateuszl , 12 maj 2015 warownia |
|
![]()
|
||
Rynek serwera VirtualMT2 →
Oferty przedawnione →
OGNISKA I ULEPSZACZE WAROWNIANapisany przez ZjaraanyArab , 22 mar 2015 ogniska, ulepszacze, warownia |
|
![]()
|
||
Rynek serwera VirtualMT2 →
Oferty przedawnione →
Warownia / ZbrojowniaNapisany przez Darkkar , 22 lut 2015 warownia, zbrojownia |
|
![]()
|
||
Rynek serwera VirtualMT2 →
Oferty przedawnione →
WarowniaNapisany przez lMateuszl , 13 lut 2015 warownia |
|
![]()
|
||
Rynek serwera VirtualMT2 →
Oferty przedawnione →
Ulepki WAROWNIANapisany przez Detonator , 17 gru 2014 ulepki, warownia |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych