Napisano 31 lipiec 2017 - 03:56
No to brnijmy w to jeśli chcesz.
1. Wszystkie sety EQ i misje biologa są do osiągnięcia w grze, zatem powinny być dostępne na każdym lv, skoro pety są.
2. Nie płakałbym a raczej to wychwalał, w mojej ocenie na 135 nie potrzeba lepszego peta niż kenai / król - bossy tego nie wymagają. Ja sam mam arrę i mi to lata czy ją ograniczą bo expię i wykorzystują na wyższych lv, a nie jak wy - siedzicie na 135 z tymi petami nie robiąc nic praktycznego a w wielu sytuacjach utrudniając grę innym.
3. Chyba właśnie się wydało kim na prawdę jesteś.
To ukazuje trend w dyskusjach o ograniczeniu lv petów. Przeciwne temu są tylko osoby wykorzystujące ich na 135 do tzn. "niczego", którym chodzi tylko o to aby być nieosiągalnym w pvp (Dlatego też wybierają 135 lv a nie 254) i podnosić ego. Reszta graczy w znakomitej większości jest na tak, albo najwyżej nie ma zdania, co świadczy o tym, że propozycja jest bardzo trafna i wniesie sporo dobrego.
4. Ale ja dobrze wiem co mam robić i mnie tu nie próbuj pouczać. Ty stojąc cały dzień na oponach i atakując kogo popadnie też nie zarobisz, więc najpierw popracuj nad sobą, zanim coś spróbujesz (niesłusznie) wypomnieć innym.
To jest proponowany przeze mnie system:
- Podstawowe pety - od 50 lv.
- Bao-Bao - od 75 lv
- Lodowy feniks - od 90 lv
- Misiek Kenai - od 120 lv
- Król phoenix - od 135 lv.
- Papuga arra - od 150 lv
- Razadory - od 200 lv
- Smoki - od 250 lv.
Takie coś nie niesie żadnych zagrożeń. Ograniczenie jest tak dopasowane aby poszczególne pety były tam, gdzie są potrzebne patrząc na wyzwania PvE
Zachęci to do expienia i urozmaici pvp na niskich poziomach a jednocześnie ułatwi grę nowym graczom. Czekam na wasze głupie odzywki próbujące krytykować ograniczanie lv`elami.
przyznam ci racje:D
ps. mam taki pomysl by usunac wszystkie 135 lv z razadorami + usunac wszystkie te badziewne bronie wielkanocne dyniowe. + usunac klasy ( marzenia hehe xd)
[indent=1]. . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./...\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .[/indent]