Skocz do zawartości

Historyk (aktualizacja) - click Dołączona grafikaZasady Eventów - click Dołączona grafika Czarne Skrzynki - click Dołączona grafika Komiks - click


Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Modyfikacja zorda oraz wykorzystanie mapy metin v2!



  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź

Ankieta: TAK czy NIE (54 użytkowników oddało głos)

Propozycja 1:

  1. TAK (26 głosów [48.15%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 48.15%

  2. NIE (28 głosów [51.85%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 51.85%

Propozycja 2:

  1. TAK (27 głosów [50.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 50.00%

  2. NIE (27 głosów [50.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 50.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wossner

Wossner

    Początkujący

  • Globtroter
  • PipPip
  • 182 postów
  • Dołączył wto, 20 lis 18
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubelskie
  • Imię:Mikołaj
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Wossner
  • Gildia:Tornado
  • Królestwo:Jinno
  • Nick na TS:! ŴỖŜŜŇẸŘ


Napisano 02 marzec 2024 - 20:10

Cześć!
Przychodzę do Was z dwiema propozycjami:

Jedna dotyczny modyfikacji zorda, a druga mapy metin v2. Jako, że ostatnio sporo osób czy to w grze czy na forum pisze jaki to słaby drop jest z zorda, albo ile to mają pustych pod rząd, proponuję wzmocnić zorda jak i elitarne nagini, a co za tym idzie poprawić % dropu na każdy item lecący z zorda lub trochę zmodyfikować drop, tak samo podnieść drop ulep bestii z 2 sztuk na 3 sztuki. Nie oszukujmy się, zord w tych czasach jest klepany prawie tak samo jak warownia więc nie nie ma co się dziwić, że drop jest jaki jest z niego, bo skoro w przeciętnym eq zorda się zbije w minutę to nie ma co narzekać, że nie leci medalion czy chociażby medale co mapkę.


Druga propozycja dotyczy ożywienia mapy metin v2, a mianowicie dodania jakiegoś mega silnego bossa, który respiłby się co X godzin, albo o okreslonej godzinie i drop byłby adekwatny do poziomu trudności bossa, musiałoby to zaangażować większą ilość graczy oraz w końcu zostałoby wykorzystane eq PVP (drop do ustalenia).


Użytkownik Wossner edytował ten post 02 marzec 2024 - 20:11


#2 SlodkiMisiek.

SlodkiMisiek.

    Legenda VirtualMT2

  • Off Topic & Mod DC
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3144 postów
  • Dołączył pon, 18 cze 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Podkarpackie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:SlodkiMisiek
  • Gildia:Despotic
  • Królestwo:Shinsoo
  • Nick na TS:SlodkiMisiek
  • Hobby:VirtualMT2
    Anime -> Naruto & Boruto The Best


Napisano 02 marzec 2024 - 20:12

Wzmocnienie bossa w grze online może przynieść wiele korzyści dla rozgrywki, uczynić ją bardziej wyzwającą i satysfakcjonującą. Oto kilka propozycji, jak można to zrobić:

 

  • Zwiększenie HP: Podstawowym sposobem na wzmocnienie bossa jest zwiększenie jego punktów życia (HP), co wymusza na graczach dłuższą i bardziej taktyczną walkę.

 

  • Wprowadzenie faz walki: Boss może zmieniać swoje zachowanie, ataki, a nawet wygląd w zależności od poziomu zdrowia. To zmusza graczy do adaptacji i opracowywania nowych strategii.

 

  • Unikalne zdolności: Dodanie bossowi unikalnych zdolności, których nie można znaleźć u innych przeciwników, uczyni walkę z nim bardziej nieprzewidywalną i ekscytującą.

 

  • Mechanizmy obronne: Boss może posiadać tarcze lub mechanizmy obronne, które trzeba najpierw przełamać, zanim będzie można mu zadać jakiekolwiek obrażenia.

 

  • Wsparcie: Boss może przyzywać do pomocy mniejszych przeciwników, co zmusza graczy do dzielenia uwagi między bossa a jego pomocników.

 

  • Ataki obszarowe: Implementacja potężnych ataków obszarowych wymusza na graczach ciągłe poruszanie się i unikanie, dodając dynamiki do walki.

 

  • Odporności i słabości: Boss może być odporny na niektóre typy ataków lub magii, co zmusza graczy do eksperymentowania i znalezienia jego słabości.

 

  • Interakcje z otoczeniem: Walka z bossem może wymagać od graczy wykorzystania elementów otoczenia, takich jak pułapki czy elementy, które można na niego spuścić.

 

  • Tryby trudności: Wprowadzenie różnych poziomów trudności dla bossa, z których każdy oferuje unikalne nagrody, zachęca graczy do wielokrotnego podejmowania wyzwania.

 

  • Dynamiczna muzyka i efekty wizualne: Wzmocnienie wrażeń estetycznych i dźwiękowych podczas walki z bossem może znacznie zwiększyć jej dramatyzm i emocjonalny wpływ na graczy.

 

  • Zmienne schematy ataku: Zamiast predefiniowanego zestawu ataków, boss może losowo wybierać z szerokiego zakresu możliwości, co sprawia, że walka jest mniej przewidywalna.

 

  • Czasowe wyzwania: Dodanie limitu czasowego do walki z bossem może dodać dodatkową warstwę trudności i stresu, zmuszając graczy do szybszego działania.

Wprowadzenie tych zmian może nie tylko uczynić bossa bardziej wyzwaniem, ale także zapewnić graczom większą satysfakcję z pokonania trudniejszego przeciwnika i zachęcić ich do dalszej gry i eksploracji świata gry.


virtualmt21712592857__diament_sygnatura.


#3 krzysiek1100711

krzysiek1100711

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów
  • Dołączył śro, 26 cze 13

Napisano 02 marzec 2024 - 21:02

Misiek  fajnie to rozegraliście w  2 minuty odpowiedź  z tak wyszczególnionymi  podpunktami ;) 

Pozdrawiam Assesino ;*



#4 Bagufix

Bagufix

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 146 postów
  • Dołączył śro, 15 cze 16
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Dolnośląskie
  • Imię:Dawid
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Incognito

Napisano 02 marzec 2024 - 21:19

Misiek  fajnie to rozegraliście w  2 minuty odpowiedź  z tak wyszczególnionymi  podpunktami ;)

Pozdrawiam Assesino ;*

 

Odnoszę wrażenie, że jest to skopiowane z ChatGPT.

 

Pozdrawiam.


  • Restive, Effa - Królowa Ziemi, DukeSxPompa i 2 innych osób lubią to

#5 Restive

Restive

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 104 postów
  • Dołączył pią, 26 paź 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Haruchiyo
  • Gildia:AmnezjaTOP1
  • Nick na TS:Haruchiyo

Napisano 02 marzec 2024 - 21:21

Odnoszę wrażenie, że jest to skopiowane z ChatGPT.

 

Pozdrawiam.

Dokładnie tak jest. Pierwsza część zdania już to doskonale pokazuje


  • Bagufix lubi to

#6 TwojStaryCPN

TwojStaryCPN

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 70 postów
  • Dołączył pią, 16 gru 22
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:K-pomorskie
  • Imię:Sebastian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:TwojStaryCPN
  • Królestwo:Shinsoo

Napisano 02 marzec 2024 - 21:38

Piękna ustawka :D
  • DonAnonim lubi to

#7 DLwoj:)

DLwoj:)

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 864 postów
  • Dołączył pon, 25 gru 17
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:W-mazurskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:------
  • Gildia:------
  • Królestwo:Jinno


Napisano 02 marzec 2024 - 21:48

Cześć!
Druga propozycja dotyczy ożywienia mapy metin v2, a mianowicie dodania jakiegoś mega silnego bossa, który respiłby się co X godzin, albo o okreslonej godzinie i drop byłby adekwatny do poziomu trudności bossa, musiałoby to zaangażować większą ilość graczy oraz w końcu zostałoby wykorzystane eq PVP (drop do ustalenia).


Tak wykorzystanie eq pvp powtórka z eventu gildijnego gdzie amnezja i deapotic obstawa mapy 24/7 po x postek xD

#8 DonAnonim

DonAnonim

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 176 postów
  • Dołączył czw, 13 sty 22
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Imię:Tobiasz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:-
  • Hobby:Kalistenika <3


Napisano 03 marzec 2024 - 06:04

Nie no śmiech na sali poprostu... Ja rozumiem dawać jakąś propozycję, ale żeby się ugadywać i robić ustawkę? OBYDWIE PROPOZYCJE NA NIE! Jeszcze nie dawno ktoś pisał, że przydał by się lepszy drop na zordzie to każdy z osób które dają na tak go wyśmiali... I pisali, że drop jest adekwatny do poziomu i nie trzeba nic zmieniać :)... NIE POZDRAWIAM

#9 Kocur

Kocur

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 724 postów
  • Dołączył czw, 31 gru 20
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:;))


Napisano 03 marzec 2024 - 07:10

1.Na ten moment drop jest odpowiedni, to że ci łezka nie poleci przez 1 czy 2 dni latania to nie oznacza że mapa jest już do zmiany :D
  • Marakesz, DonAnonim i Pilorz lubią to

#10 SchiZi

SchiZi

    Słaby pisarz

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 364 postów
  • Dołączył śro, 20 lis 13
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Lubuskie
  • Imię:Łukasz
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:SchiZi
  • Gildia:Remdragon
  • Królestwo:Shinsoo


Napisano 03 marzec 2024 - 07:59

Jakby drop był taki zły to glejty nie chodziły by po 1,1kb+.... kiedyś można było je kupić za 500b.

Ja tam ostatnio trochę więcej tego latam i nie ma co narzekać... jedyne co do poprawy to drop przydziału ( czasami trzeba czekać 40min....)

1. Na nie.


  • Marakesz i DonAnonim lubią to

#11 Bastille

Bastille

    Junior Member

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 659 postów
  • Dołączył śro, 17 sie 11
  • Państwo: Country Flag
  • Miastoxxxx
  • Województwo:W-mazurskie
  • Imię:xxxx
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:xxxx
  • Gildia:xxxx
  • Królestwo:Chunjo
  • Nick na TS:! .
  • Gadu-Gadu:997


Napisano 03 marzec 2024 - 09:24

Tak wykorzystanie eq pvp powtórka z eventu gildijnego gdzie amnezja i deapotic obstawa mapy 24/7 po x postek xD

A do czego służy eq pvp? Aktualnie to na każdej mapie jesteś “bezpieczny” przez co eq pvp stalo się bezużyteczne, więc dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie czegoś co zmotywuje ludzi do zrobienia setu pod pvp ;)


Co do samego zorda to warto byłoby to wzmocnić skoro większość osób które to lata ma już przedwieczne eq i zbija to w minutę więc jedyną trudnością tej mapy jest wydropienie przydzial. Z jakiego powodu nie chcecie żeby ta mapa wymagała trochę większego sprytu żeby to zbić?? Póki co widać same argumenty rzędu „ BO NIE”
  • SlodkiMisiek., Mansoon i Charmed lubią to

#12 DLwoj:)

DLwoj:)

    Niekryty krytyk

  • Globtroter
  • PipPipPipPip
  • 864 postów
  • Dołączył pon, 25 gru 17
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:W-mazurskie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:------
  • Gildia:------
  • Królestwo:Jinno


Napisano 03 marzec 2024 - 14:07

A do czego służy eq pvp? Aktualnie to na każdej mapie jesteś “bezpieczny” przez co eq pvp stalo się bezużyteczne, więc dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie czegoś co zmotywuje ludzi do zrobienia setu pod pvp ;)
Co do samego zorda to warto byłoby to wzmocnić skoro większość osób które to lata ma już przedwieczne eq i zbija to w minutę więc jedyną trudnością tej mapy jest wydropienie przydzial. Z jakiego powodu nie chcecie żeby ta mapa wymagała trochę większego sprytu żeby to zbić?? Póki co widać same argumenty rzędu „ BO NIE”

Czysta hipokryzja z waszej strony, sami mieliście bekę jak ktoś pisał że drop słaby pisaliście tak bywa teraz nagle wam się zawodziło że drop z zorda słaby ojoj
  • fafik1 lubi to

#13 fafik1

fafik1

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
  • Dołączył nie, 08 maj 22
  • Państwo: Country Flag
  • Nick w grze:Thauron
  • Królestwo:Chunjo

Napisano 03 marzec 2024 - 14:49

Ciekawe czy misiek jest w stanie coś takiego napisać, bo póki co to są problemy z podstawowymi rzeczami, a tutaj takie wygórowane propozycje. Swoją drogą jak pisałem żeby podnieść drop towszystkim pasowało jak było nagle teraz drop słaby.... co mają powiedzieć gracze co od 0 graja xD

Użytkownik fafik1 edytował ten post 03 marzec 2024 - 18:51


#14 Restive

Restive

    Początkujący

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 104 postów
  • Dołączył pią, 26 paź 12
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:Mazowieckie
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:Haruchiyo
  • Gildia:AmnezjaTOP1
  • Nick na TS:Haruchiyo

Napisano 04 marzec 2024 - 07:03

Podliczał z was ktoś koszty wejścia do kwoty zwrotu za mapę? Koszt na ten moment to medal +/-500b +255b +1100/1200 za glejt. Wychodzi to 1855-1955 za wejście, a drop? Masz standardowo 400b + pare bryłek ze smoka, gdzie z reguły jest to 65. W przybliżeniu dajmy 500b. Aby wyjść na 0 z zorda musiałoby polecieć albo 3 medale, albo medalion + coś. Wiem, że jeszcze jest drop z Nagiń, ale biorąc to na moim przykładzie to z reguły są albo puste, albo lecą tylko stale. Także aby ta mapa się zwróciła w tym momencie musisz mieć szczęście, bo zord jest z reguły pusty. Pewnie parę osób powie "No ale może Ci polecieć szkata petsów lub łezka". Tak może tylko jak często to się dzieje? Ja przy robieniu sparingu na naginie i paru do zorda otrzymałem z tych itemów dokładnie "NIC". Dlatego nie chce mi się w tym momencie nawet kończyć sparingu przy obecnej cenie glejtów. 

Ta propozycja odnośnie Zorda nie jest dla zgłaszających, bo oni nawet tego nie biegają. To jest sugestia mająca na celu poprawić sytuację osób, które to katują,



#15 TwojStaryCPN

TwojStaryCPN

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 70 postów
  • Dołączył pią, 16 gru 22
  • Państwo: Country Flag
  • Województwo:K-pomorskie
  • Imię:Sebastian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Nick w grze:TwojStaryCPN
  • Królestwo:Shinsoo

Napisano 04 marzec 2024 - 07:10

Co do samego zorda to warto byłoby to wzmocnić skoro większość osób które to lata ma już przedwieczne eq i zbija to w minutę więc jedyną trudnością tej mapy jest wydropienie przydzial. Z jakiego powodu nie chcecie żeby ta mapa wymagała trochę większego sprytu żeby to zbić?? Póki co widać same argumenty rzędu „ BO NIE”
 

Zord to nie jest ostatnia mapa, żeby trzeba było ją utrudnić bo ludzie ją biegają w przedwiek eq. Idąc twoim tokiem myślenia Pradawną też by trzeba utrudnić bo ludzie biegają w przedwiek i nie mają żadnej trudności w zrobieniu. Gdyby Zord był tak mało opłacalny to nikt by nie kupował glejtów po 1,1-1,2kb  i by spadły z ceny. Jak ci Zord za szybko albo za mały zarobek to możesz iść na Kryształową. 


  • Morganax, Mateusz_LKS i DonAnonim lubią to





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowość

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)